قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: فوریه 26th, 2016 | 21:49 ب.ظ| كد خبر: 2137
با پیشتازی آیت‌الله سیدحسن عاملی؛
نتایج اولیه انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اردبیل مشخص شد
نتایج اولیه انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اردبیل مشخص شد با پایان زمان رسمی انتخابات و آغاز شمارش آرا در پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل، پیشتازان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند.

به گزارش مغان رسا، با وجود اینکه هنوز مسئولان رسمی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اردبیل آماری از شمارش آرا اعلام نکرده اند، اما براساس اخبار منابع موثق غیررسمی، ‌ آیت‌الله سیدحسن عاملی با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شده است.

پیشتازی نماینده فعلی مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری در پنج حوزه انتخابیه استان تائید شده است. براین اساس از سایر حوزه های انتخابیه، آیت الله سیدحسن عاملی با اختلاف بسیار زیاد از دو نامزد دیگر لیست مجلس خبرگان به عنوان نفر اول شناخته شده و مجددا به عنوان یکی از منتخبین مردم به مجلس خبرگان راه یافته است.

علاوه بر این، شنیده ها از منابع غیررسمی حکایت از آن دارد که آیت الله فخرالدین موسوی ننه کرانی نیز با رقیب سوم یعنی آیت الله سیدصادق محمدی جزه ای رقابت نزدیکی را در شمارش های اولیه آرا دارد.

رقابت برای ورود نفر دوم به عنوان منتتخب مردم اردبیل در مجلس خبرگان بین این دو نامزد در جریان بوده و با توجه به شرایط صندوق ها به نظر می رسد این رقابت تا پایان شمارش آرا ادامه یابد.

استان اردبیل دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد. هم اکنون آیت الله سیدحسن عاملی و آیت الله سیدابراهیم سیدحاتمی نمایندگان استان در مجلس خبرگان هستند.

برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری سه نامزد در استان اردبیل رقابت کردند.

خبرگزاری مهر

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...