قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: آوریل 9th, 2016 | 18:42 ب.ظ| كد خبر: 2635
قرارداد مؤسسه آرزو با داروخانه ها جهت ارایه داروی رایگان به مددجویان آرزو
قرارداد مؤسسه آرزو با داروخانه ها جهت ارایه داروی رایگان به مددجویان آرزو سعید مجردی مدیرعامل و مؤسس آرزو از قرارداد با دو داروخانه در سطح شهر پارس آبادجهت ارایه خدمات ارزشمند به مددجویان سرطانی تحت پوشش آرزوخبرداد

ب گزارش مغان رسا، در ادامه ارایه خدمات ارزشمند به مددجویان سرطانی تحت پوشش آرزو سعید مجردی مدیرعامل و مؤسس آرزو از قرارداد با دو داروخانه در سطح شهر پارس آباد خبرداد که طی آن مددجویان آرزو با ارایه کارت درمان این مؤسسه داروهای خود را از این به بعد رایگان دریافت خواهند کرد و هزینه آنها را مؤسسه آرزو پرداخت خواهد کرد.

وی افزود : با تعدادی از داروخانه های سطح شهر پارس آباد مذاکره انجام گرفت که از بین آنها داروخانه روزانه دکتر احمد نصیراوغلی و  داروخانه شبانه روزی مهرورز با این مؤسسه قرارداد همکاری بستند.

مجردی اظهار داشت : خدمات آرزو به مددجویان در سطح بسیار مطلوب و ارزشمند و با صرف هزینه های لازم در سطح عالی انجام میگیرد که عموما از سطح انتظار مردم از خیریه ها نیز فراتر رفته است. داروخانه های فوق داوطلبانه متعهد شدند در کنار ارایه خدمات مطلوب به مددجویان ، حق فنی نیز از آنها دریافت ننمایند.

مدیر عامل موسسه خیریه آرزو  از همه اقشار مختلف مردم و خیرین ارجمند که با حمایت هایشان به آرزو توان خدمت به مددجویان سرطانی و نیازمند را می دهند قدردانی کرد.

وی اظهار امیدواری نمود که در آینده با تلاشهای مسئولان ذیربط امکان شیمی درمانی و در نتیجه امکان تهیه داروهای مخصوص بیماران سرطانی در پارس آباد فراهم شود تا بیماران ۲۳۰ کیلومتر مسافت را برای اخذ داروهای مخصوص سرطان به اردبیل طی ننمایند که با توجه به وضعیت بیماران از نظر جسمی این امکان برای آنها وجود ندارد و با مشکلاتی همراه می شود.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...