قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژانویه 1st, 2016 | 15:37 ب.ظ| كد خبر: 1211
حجت الاسلام رشادی:
خصومت آمریکا با ایران تمام شدنی نیست
خصومت آمریکا با ایران تمام شدنی نیست جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات حجت را برهمه کشورها مخصوصا آمریکا تمام کرده است اما آمریکا چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب با ما دشمنی داشته و تا به امروز هم ادامه دارد.

به گزارش مغان رسا ، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان، با اشاره به اینکه امروز اولین روز سال میلادی است و ولادت حضرت مسیح بن مریم علیه السلام است همه مسلمانان جهان تبریک گفت.

نماز

امام جمعه پارس آباد گفت : خصومتهای آمریکا با ایران تمام نشدنی است جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات حجت را برهمه کشورها مخصوصا آمریکا تمام کرده است اما آمریکا چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب با ما دشمنی داشته و تا به امروز هم ادامه دارد.

وی افزود :تحریمهای اخیر آمریکا در راستای اثر گذاری بر انتخابات مجلس صورت گرفته است و می خواهند انتخابات ایران با شکوه برگزار نشود اما هیچوقت به اهدافشان نرسیده اند و این بار هم نخواهد رسید.

حجت الاسلام رشادی تاکید کرد : هر کنشی را واکنشی لازم است اگر آمریکا دست به تحریم می زند شما هم باید مقابله به مثل کنید آنها می گویند هرکسی به ایران رفت و آمد کند مورد تحریم قرار می گیردو زارت خارجه هم باید هر کسی به آمریکا رفت وآمد کند پاسپور یا ویزا ندهد. اما متاسفانه فرزندان برخی از این آقایان در آمریکا تحصیل می کنند هر تدبیری که دشمن علیه ما انجام می دهد ماهم باید مقابله به مثل کنیم انفعال و بی مبالاتی مسئولین کشور در قبال تحرم اخیر آمریکا قابل قبول نیست.

نماز۴

امام جمعه پارس آباد در بخشی از سخنان خود افزود :مشکلات بشریت را نشئات گرفته از هوا پرستی و خودرایی است به زعم ما کشورهای پیشرفته همه چیزشان پیشرفته است و راحت زندگی میکنند در حالی کشور پیشرو مثل آلمان از درد انسانیت ناله می کند وبه اعتراف خودشان مشکلات اجتماعی عدیده ای دارندکه بنیان خانواده کاملا در این کشور درحال فروپاشی است زن به مرد و مردها به زنها بی اعتماد هستند و تشکیل خانواده ای صورت نمی گیرد و این درد بسیار بزرگی است که اکثر کشورهای پیشرفته با آن دست به گریبان هستند.

حجت الاسلام رشادی اضافه کرد : پیشرفت تکنولوژی به زندگی انسان روحیه و معنویت نمی دهد اگر اعتقاد و پایبندی نباشد بنیان خانواده و زندگی انسان از هم می پاشد.

نماز۱

خطیب نماز جمعه پارس آباد در بخشی از سخنان خود خطاب به مسئولین جهاد کشاورزی گفت: مقام معظم رهبری منطقه مغان را مورد سفارش قرار داده اند که نسبت به مغان و کشاورزی آن بی توجه نباشید من هم به مسئولین شهرستان و استانی و حتی کشوری توصیه می کنم که نسبت به مسائل و مشکلات کشاورزان منطقه بی توجه نباشند منطقه مغان می تواند کشور را از احتیاجات کشاورزی بی نیاز کند ، دقت و برنامه ریزی و سرمایه گذاری در این منطقه زمینه حل خیلی از مشکلات می تواند باشد.

نماز۵

حجت الاسلام رشادی از مکان نامناسب و فضای کم میدان تره بار انتقاد کرد و گفت: از مسولین امر میخواهیم در اسرع وقت و هرچه سریعتر نسبت به مکان یابی مناسب اقدام کنند.

 

نماز۳

جهت مشاهده متن کامل خطبه این هفته نماز به آدرس زیر مراجعه نمایید .http://rashadi.org

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...