قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژانویه 9th, 2016 | 14:55 ب.ظ| كد خبر: 1452
دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب اردبیل خواستار شد؛
تولید پوشاک اسلامی ایرانی دراستان اردبیل حمایت شود
تولید پوشاک اسلامی ایرانی دراستان اردبیل حمایت شود دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان اردبیل خواستار حمایت مسئولین استان در تولید و عرضه پوشاک اسلامی ایرانی با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در استان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مغان رسا، امیر رجبی ظهر شنبه در بازدید از نمایشگاه دایمی پوشاک عفاف وحجاب در شهرستان پارس آباد افزود: برای اثرگذاری در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در استان باید مسئولان بیش از پیش نگاه حمایتی در این زمینه اعمال کنند.

وی عدم حمایت از تولیدات پوشاک اسلامی ایرانی را زمینه ای برای حضور پوشاک خارجی با طرحهای نامناسب متضاد با فرهنگ اسلامی دانست و تحقق آن را یکی از راههای نفوذ فرهنگی دشمنان به کشور برشمرد.

دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان ارائه الگوها و لباس های مناسب با طراحی و دوخت ایرانی اسلامی را یکی از ضرورت های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرد و متذکر شد: حمایت از تولید و عرضه پوشاک اسلامی ایرانی حمایت از اقتصاد مقاومتی است.

وی رویکرد به پوشش اسلامی را در جامعه با وجود مشکلات در زمینه ارائه الگوهای مناسب غیرممکن دانست و ادامه داد: توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند توجه و حمایت تمام دستگاههای اجرایی و فرهنگی استان است.

رجبی یکی از مهمترین توجهات در این خصوص را ایجاد و توسعه اماکن مناسب جهت تولید و عرضه پوشاک اسلامی ایرانی برشمرد و تاکید کرد که در این راستا بنیاد حجاب و غفاف استان تلاش می کند نمایشگاهها و فروشگاههای تولید و عرضه پوشاک متناسب را در استان راه اندازی کند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح به توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در استان منتج خواهد شد، بر حمایت ویژه بنیاد از موسسات و نهادهای خصوصی مرتبط تاکید کرد.

منبع: مهر

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...