قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: فوریه 16th, 2016 | 17:47 ب.ظ| كد خبر: 1899
بمناسبت روز پرستار /مدیرعامل موسسه خیریه آرزو از پرستاران تقدیر کرد+عکس
بمناسبت روز پرستار /مدیرعامل موسسه خیریه آرزو از پرستاران تقدیر کرد+عکس از پرستــاران زحمتکش بیمارستان امام خمینی (ره)بمناسبت روز پرستار توسط مدیـرعامل آرزو و رئیس شبکه بهداشت درمان شهرستان پارس آباد با اهداء لوح وشاخه گل قدردانی شد .

به گزارش مغان رسا؛ ، امروز سعید مجردی مدیرعامل مؤسسه خیریه آرزو از پرستاران زحمتکش بیمارستان امام (ره) شهرستان پارس آباد دیدار و با اهدای گل و لوح سپاس از زحمات و رنج های این قشر بزرگوار قدردانی کردند. در این دیدار مجردی اظهار داشت : در کنار جناب آقای دکتر صادق زاده سادات و به همراه عوامل و کارکنان آرزو به خدمت رسیدیم تا روز پرستار را به شما افراد سخت کوش که واقعا با جان و دل خدمت می کنید تبریک بگوییم. مجردی افزود : ما میدانیم که مدیریت درمان یک بیمار سرطانی و حتی بیماران غیرسرطانی چقدر سخت است و چقدر مشکلات به همراه دارد ولی شما با جان و دل تلاش می کنید و متحمل زحمات می شوید. برای ما مایه افتخار بود که به خدمت شما پرستاران برسیم و تبریکات قلبی خودمان را تقدیم شما عزیزان نماییم. پرستاران با تقدیر و تشکر از حضور مدیرعامل آرزو و مدیر شبکه بهداشت و درمان در بیمارستان و تبریک روز پرستار همگی از اهمیتی که به این قشر زحمتکش داده می شود تقدیر و تشکر کردند.

دکتر صادق زاده سادات خطاب به مجردی مدیر عامل آرزو گفت : بنده به نیابت از جامعه پرستاری بیمارستان امام (ره) خدمت شما سلام عرض می نمایم و قدردانی ویژه از شما بخاطر این دارم که زحمت کشیده اید و پرستاران ما را به خاطر آورده و برای کار آنها ارزش قایل شده اید. اما واقعیت این است اگر بنا به تشکر باشد ما باید از شما تشکر نماییم. به این دلیل که همیشه یار و یاور شبکه بهداشت و درمان و حوزه سلامت بوده اید. و جالب اینکه شما پناه افراد بی پناه هستید و موسسه شما یعنی موسسه خیریه آرزو جزو آن مؤسساتی است که در حقیقت مسکن و پناه شده است برای افرادی که  پناه ندارند ، افرادی که واقعا بی بضاعت هستند و برای افرادی که هر لحظه با مرگ در جنگ و جدال هستند. دکتر صادق زاده  گفت : برای ما وظیفه است از اینکه احساس مشارکت ، احساس نوع دوستی ، احساس انسان دوستی ، حس وظیفه شناسی در شما بزرگواران نمودش دیده می شود و وجود دارد و ما باید از شما تشکر کنیم . تشکر مجدد و بزرگ از بابت اینکه شما بیشتر داوطلبانه ، خیرخواهانه تر و بدون  کوچکترین تمنایی فعالیت دارید و باز بسی شکر و سپاسگزاری وجود دارد که زحمت می کشید و اینکه نعمتهایی چون شما را خداوند متعال در پارس آباد  قرار داده است و مردم پارس آباد و علی الخصوص  سرطانی های درمانده و بی بضاعت  از وجود نعمت شما بهره مند می شوند. بنده به نیابت از جامعه پرستاری از شما تشکر می نمایم.

مجردی مدیر عامل آرزو ضمن تشکر از قدرشناسی جناب دکتر صادق زاده سادات از زحمات و تلاشهای آرزو در انتها به این نکته اشاره کرد که مردم بزرگوار و خیرخواه شهر پارس آباد در مدت شش سال گذشته بالای یک میلیارد تومان به مؤسسه آرزو کمک کرده اند و این نشان از اعتماد و باور مردم به نیت های خالص در آرزو می باشد. در این دیدار مدیر عامل آرزو  به همراه دکتر صادق زاده سادات و تنی چند از کارکنان آرزو از کلیه پرستاران در بخش های مختلف دیدار و به تک تک آنها گل به همراه لوح سپاس و قدردانی تقدیم کردند.

NURSE-DAY-AREZOU94-2NURSE-DAY-AREZOU94-3NURSE-DAY-AREZOU94-4NURSE-DAY-AREZOU94-5NURSE-DAY-AREZOU94-6NURSE-DAY-AREZOU94-7NURSE-DAY-AREZOU94-13NURSE-DAY-AREZOU94-14NURSE-DAY-AREZOU94-15NURSE-DAY-AREZOU94-16NURSE-DAY-AREZOU94-17NURSE-DAY-AREZOU94-23

منبع: پایگاه خبری موسسه آرزو

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...