قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژانویه 8th, 2016 | 16:14 ب.ظ| كد خبر: 1408
امام جمعه پارس آباد :
آل‌سعود با خیره‌سری نفاق امت اسلامی را دنبال می‌کند
آل‌سعود با خیره‌سری نفاق امت اسلامی را دنبال می‌کند امام جمعه پارس‌آباد گفت: آل‌سعود با خباثت و خیره‌سری‌های خود ایجاد نفاق و دودستگی در عالم اسلام را دنبال می‌کند تا به هر شکل ممکن به حیات امت اسلامی ضربه وارد کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مغان رسا، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار کرد: حرکتی که عربستان در سال‌های اخیر با حمایت آمریکا و رژیم منفور صهیونیسم انجام می‌دهد، حرکت ضد انسانی و برخلاف معیارهای اندیشه پاک اسلام است که تنها در صدد ضربه زدن به حاکمیت اسلام و وحدت امت اسلامی است.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی دشمن تلاش می‌کند تا به حیات جامعه اسلامی ضربه وارد کرده و به هر شکل ممکن امت اسلامی را با تنگناهایی روبه‌رو کند، تصریح کرد: در این اوضاع و احوالی که عربستان با تحریک گروه‌های ضد اسلامی تلاشش بر این است تا بیش از هر زمان دیگر به وحدت امت اسلامی ضربه بزند و شعله‌های نفاق و دودستگی را برافروزد باید امت اسلامی با بصیرت کامل این توطئه و ترفند دشمن را ناکام بگذارند.

امام جمعه پارس‌آباد با یادآوری اینکه شهادت آیت‌الله نمر جز خیره‌سری عربستان و سران این دولت فاسد چیز دیگری را نشان نمی‌دهد، گفت: آل سعود با شهادت شیخ نمر روز به روز در سراشیبی سقوط قرار می‌گیرد چرا که امت شیعی و سنی به خوبی دریافتند که عنصر نفاق و تحریک واقعی عربستان است که به هر نحوه ممکن می‌خواهد برای حاکمیت خود مشروعیتی پیدا کند.

رشادی، همراهی برخی از کشورهای منطقه را در قطع رابطه با ایران حرکتی غیرمنطقی و غیراصولی توصیف کرد و افزود: در چنین شرایطی که جامعه اسلامی به دور از اختلاف و دودستگی نیاز به همگرایی دارد برخی‌ها با علم کردن گروه‌های افراطی همچون شیعه انگلیسی، بهائیت و وهابیت که حیاتشان را در اختلاف‌اندازی امت اسلامی می‌دانند، سعی دارند تا عجز امت اسلامی را به خیال خود نمایان کنند.

وی به دیدار اخیر ائمه جمعه با رهبر معظم انقلاب و فرمایشات بسیار هوشمندانه معظم‌اله اشاره کرد و ادامه داد: امام خامنه‌ای با تدبیری درست و شجاعت والا بسیاری از ابعاد این خیره‌سری‌های دشمنان را تبیین کردند و ضرورت وحدت امت اسلامی را برای شکستن این حرکت‌ها خواستار شدند.

امام جمعه پارس‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در آستانه انتخابات مجلس کشور ما امروز در حساس‌ترین شرایط به وحدت، همگرایی و همدلی روزافزون نیاز دارد تا بتواند از این مرحله نیز به سلامت عبور کند که قطعاً پشتیبانی امت اسلامی راه نفوذ دشمنان را می‌بندد.

رشادی در پایان با یادآوری اینکه انتخابات پیش رو میدان قدرت‌نمایی تک تک ایرانیان در برابر همه شیطنت‌ها و تبلیغات کور دشمنان است، اضافه کرد: انتظار می‌رود امت اسلامی با هوشیاری و دقت نظر شایستگان را راهی دو جایگاه ارزشمند مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بکنند تا به معنای واقعی ابعاد مختلفی از توان و قدرت امت اسلامی به نمایش گذاشته شود.

جهت مشاهده متن کامل خطبه نمازجمعه این هفته به آدرس http://rashadi.org  مراجعه نمائید.

 

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...