قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژوئن 9th, 2017 | 09:45 ق.ظ| كد خبر: 5089
از افتخار آفرینان مسابقات بین المللی گرجستان در شهرستان پارس آباد استقبال شد .
از افتخار آفرینان مسابقات بین المللی گرجستان در شهرستان پارس آباد استقبال شد . دو تن از قهرمانان نامی شهرستان پارس آباد آقایان قادر شهبازی و افسر حمدانی که در مسابقات بین المللی گرجستان صاحب مدال طلا شده بودند از سوی مسئولین محلی و مردم در هنگام ورود به زادگاه خود پارس آباد مورد استقبال قرار گرفتند

به گزارش مغان رسا ، دو تن از قهرمانان نامی شهرستان پارس آباد آقایان قادر شهبازی و افسر حمدانی که در مسابقات بین المللی گرجستان صاحب مدال طلا شده بودند از سوی مسئولین محلی و مردم در هنگام ورود به زادگاه خود پارس آباد مورد استقبال قرار گرفتند.


این مراسم با حضور مهندس حاجی پور معاون فرماندار ، مرتضی سید کلان سرپرست اداره ورزش و جوانان و منتخبین دوره پنجم شورای شهرپارس آباددر محل پارک سبد برگزار شد.

در این مراسم مرتضی سید کلان سرپرست اداره ورزش و جوانان ازمنتخبین شورای شهر خواست کمیسیون فرهنگی ورزشی شهرداری را فعال نموده و از کارشناسان ورزشی در این کمسیون استفاده نمایند و به نوعی در این کمیسیون کمک حال ورزش شهرستان باشند .

هوشنگ نوروزی نیز ضمن تبریک به قهرمانان ورزشی گفت : با تمام توان به اتفاق کلیه اعضای جدید شورای شهر درخدمت جامعه ورزشی و قهرمانان ورزشی شهرستان خواهیم بود و در مراسمی جداگانه از قهرمانان و افتخار آفرینان شهرستان پارس آباد تجلیل خواهد شدو فعالیت آنها را به اطلاع مردم ورزشدوست پارس آبادخواهیم رساند.

گفتنی است قادر شهبازی و افسر حمدانی در مسابقات بین المللی گرجستان که در تفلیس برگزار شد در رشته کیک بوکسینگ مقام اول را کسب کرده و پرچم پرافتخار جمهوری


جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...