قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: فوریه 23rd, 2017 | 13:56 ب.ظ| كد خبر: 5085
فرماندار پاس آباد خبر داد
افزایش ۱۵ درصدی ورود مسافران نوروزی به پارس‌آباد
افزایش ۱۵ درصدی ورود مسافران نوروزی به پارس‌آباد فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۰ تا ۱۵ درصد سفر مسافران و گردشگران نوروزی از نقاط مختلف کشور به شهرستان پارس‌آباد افزایش یابد.

به گزارش مغان رسا ، اکبر صمدی درجلسه ستاد استقبال از مسافران نوروزی پارس‌آباد اظهار داشت: در حال حاضرشهرستان پارس‌آباد آماده استقبال از مسافران نوروزی است که در این زمینه برنامه‌ریزیهای لازم انجام شده تا بتوانیم میزبانی شایسته و مناسبی از گردشگران نوروزی باشیم.

وی با بیان موقعیت کم نظیر گردشگری و سیاحتی شهرستان پارس‌آباد و تمهیدات انجام شده برای جذب و خدمات مسافران نوروزی گفت: علاوه بر مراکز اقامتی موجود در شهرستان،ستاد اسکان فرهنگیان با افزایش ظرفیت ۱۵ واحد در محل شهرستان پارس‌آباد آماده استقبال از مسافران نوروزی شده است.

صمدی بیان کرد: از مسئولان ادارات مربوطه انتظار می‌رودبا هماهنگی و همکاری لازم تمهیدات لازم را در این راستا به عمل آورند تا شاهد توسعه کمی و کیفی خدمات‌رسانیها به مسافران و گردشگران ورودی به منطقه و مردم شهرستان باشیم که عملکرد ادارات و نهادها باید در این زمینه ارزیابی شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آبادبا برشمردن شرایط اقلیمی شهرستان افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۰ تا ۱۵ درصد سفر مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور به این شهرستان افزایش یابد که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با ارائه خدمات مناسب زمینه ماندگاری هر چه بیشتر گردشگران در شهرستان را فراهم آوریم.

خبرنگاران جوان


جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...