قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: فوریه 4th, 2017 | 15:54 ب.ظ| كد خبر: 5062
کی‌روش: پرسپولیسی‌ها را به تیم ملی دعوت نمی‌کنم
کی‌روش: پرسپولیسی‌ها را به تیم ملی دعوت نمی‌کنم سرمربی تیم ملی در نشست مطبوعاتی خود گفت جلسه خوبی با رئیس فدراسیون فوتبال داشته است اما این جلسه تغییری در برنامه های وی نخواهد داشت.


به گزارش مغان رسا به نقل از “ورزش سه”، کارلوس کی‌روش در نشست مطبوعاتی امروز خود در رابطه با وضعیت متفاوت خود و تیمش به صحبت پرداخت. 
تغییرات عمده ای نخواهیم داشت
امروز آخرین جلسه ما با آقای تاج برگزار شد، هرچند نمی توانم درباره جزئیات آن به صحبت بپردازم اما می توانم بگویم جلسه بسیار خوبی داشتیم، البته من پیش از این نیز عنوان کرده بودم برنامه آماده سازی محدودی خواهیم داشت و این برنامه تغییری نکرده است، ما تغییرات عمده ای نخواهیم داشت.
قوانین تیم ملی برای باشگاه ها نیزبه اجرا دربیاید
قوانینی که برای تیم ملی به اجرا در می آید باید برای باشگاه ها نیز به اجرا دربیاید، بنابراین برای تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، نباید لیگ تعطیل شود، خواهیم دید که تبعیت از قوانین فیفا عواقب خواهد داشت، این موضوع بعضی ها را خوشحال خواهد کرد و افرادی که این شرایط را برای تیم ملی به وجود آوردند آینده مسئول خواهند بود.

 

بعضی از بازیکنان به تیم ملی دعوت نمی‌شوند
برنامه ای که اکنون اجرا می شود برنامه ای نیست که من آن را ریخته باشم، من به این برنامه اعتقادی ندارم اما اکنون این اتفاق افتاده است، بعضی ها می گویند باید از قوانین فیفا تبعیت کنیم اما باید بگویم که تبعیت از این قوانین تبعاتی برای فوتبال ایران خواهد داشت، تبعیت از قوانین فیفا برای برخی بازیکنان نیز عواقب خواهد داشت، این اتفاق باعث می شود تا تعدادی از بازیکنان به تیم ملی دعوت نشوند.

 
من اکنون در ایران به سر می برم نه خارج از کشور
به برخی از رسانه های ورزشی در ایران می گویم سعی نکنند با برخی رفتارها تیم ملی را برهم بزنند، من اکنون در تعطیلات حضور ندارم و اینجا هستم، در این نشست مشغول صحبت هستم نه خارج از ایران، وقتی من از ایران خارج می شوم نیز به تماشای بازی بازیکنان لژیونر ایران می پردازم، وقتی از ایران خارج می شوم برای اردوها و بازی های دوستانه است.

 

بهترین برنامه را اکنون در اختیار نداریم
قطعا می گویم تغییری در برنامه لیگ به وجود نمی آید، همان طور که بعضی ها می خواهند ما با برنامه ریزی و براساس قوانین فیفا پیش خواهیم رفت، همه شما می دانید من در این شش سال چگونه کار کرده ام، عملکرد من کاملا مشخص است، من همیشه سعی کرده ام بهترین برنامه را برای نتیجه گیری تیم ملی داشته باشم اما اکنون اتفاقاتی افتاده که ما نمی توانیم بهترین برنامه را برای آماده سازی تیم ملی داشته باشیم چرا که بعضی از افراد می خواهند ما از قوانین فیفا تبعیت کنیم.
به خاطر چهار باشگاه نباید لیگ را تعطیل کرد
بعضی از کارشناسان در فوتبال ایران می گویند ما برنامه های خوبی برای آماده سازی تیم ملی نداریم، آنها در ایران به گونه ای حرف می زنند که همه خوشحال شوند اما وقتی به کشور خود می روند کارها را گونه ای دیگر اجرا می کنند. با این وجود به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال توصیه می‌کنم که برنامه‌های باشگاه‌ها و لیگ قهرمانان آسیا را پیش‌بینی کنند و به خاطر ۴ باشگاه لیگ را تعطیل نکنند تا ۱۲ تیم دیگر فعالیت داشته باشند.
باید بازیکنان جوان به تیم ملی دعوت شوند
ما برنامه های مان را مختصر کردیم و اگر بخواهیم به همین ترتیب به کارمان ادامه دهیم نمی توانیم برخی از بازیکنان را دیگر به تیم ملی دعوت کنیم، ما در برنامه های مان باید شرایطی را به وجود بیاوریم تا بازیکنان جدید و جوان به تیم ملی اضافه شوند.

 

پرسپولیسی ها دعوت نمی شوند 
من به این دلیل بازیکنان پرسپولیس را به اردو دعوت نمی‌کنم که سرمربی پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم زیاد غذا می‌خورند و ما نمی‌توانیم با این شرایط آنها را به تیم ملی دعوت کنیم. من می‌خواهم جدی صحبت کنم. بازیکنان پرسپولیس وزن زیادی دارند و حرفه‌ای نیست که ما از آنها دعوت کنیم. من به این دلیل نمی‌خواهم از پرسپولیس بازیکنی به تیم ملی دعوت کنم که آنها سه کیلو اضافه وزن دارند و در حد استاندارد نیستند، شما فرض کنید ما بخواهیم در بازی با قطر از نفراتی استفاده کنیم که سه کیلو اضافه وزن دارند.

 

مثل کشورهایی همچون کرواسی نیستیم
برخی از بازیکنان بسیار خوب و جوان ما مانند سعید عزت اللهی در همین تیم ملی توانستند خود را نشان دهند، ما مثل بعضی کشورها مانند کرواسی نیستیم که در چین اردو بزنیم و به بازیکنان جدیدمان فرصت بازی تدارکاتی بدهیم، با این برنامه بازیکنان جوان فرصت خودنمایی ندارند.
مربی پرسپولیس گفت بازیکنان این تیم حرفه ای نیستند
البته این که این بازیکنان چاق هستند و نباید به تیم ملی دعوت شوند نظر من نیست و این را مربی آنها گفت، من احترام زیادی برای آنها قائل هستم اما مربی آنها به من درس داد که آن ها حرفه ای نیستند و چاق می شوند، آن ها وزن زیادی دارند و چاق هستند. من باید به هواداران و تماشاگران بگویم که احترام زیادی برای بازیکنان قائل هستم.
هواداران پرسپولیس از من گله نمی کنند
هواداران پرسپولیس باید بدانند از کسانی گله کنند و به صفحه مجازی آنها بروند که گفتند بازیکنان پرسپولیس چاق هستند و شرایط خوبی ندارند،  من هیچ وقت به بازیکنان توهین نمی کنم و برای آن ها احترام زیادی قائل هستم. آن ها همواره بهترین عملکرد را داشتند و حضور آن ها همیشه مثمرثمر بوده اما مربی آن ها نظر دیگری دارد.

 

تبعیت از قوانین فیفا عواقب بدی برای کادرفنی تیم ملی دارد
باز هم می گویم تبعیت از قوانین فیفا برای کادرفنی تیم ملی عواقب خواهد داشت چون زمان محدودی داریم و وقت نداریم به بازیکنان آموزش کافی دهیم و باعث کسب تجربه آنها شویم. ما در ماه نوامبر با سوریه بازی کردیم. تیم ما رده نخست را در اختیار دارد و بیشترین امتیاز را کسب کرده است. این یک واقعیت است که ما چهار سال برترین تیم آسیا بودیم و تقریبا یک سال و نیم است که شکستی را تجربه نکرده‌ایم و مردم از این موضوع خوشحال هستند.
من و تاج با هم متحد هستیم
برنامه‌ای که من دنبال می‌کردم، برای تیم ملی طراحی شده بود. در ماه دسامبر با شرایطی مواجه شده و افرادی باعث شدند برنامه‌های ما به‌هم بریزد. در این شرایط، مجبور شدیم بر اساس مقررات فیفا عمل کنیم.  تحت این شرایط صلح و هماهنگی هم به فوتبال ایران بازگشت! بنابراین بهتر است سؤالی را که در حیطه مسئولیت من قرار ندارد، نپرسید و از کسی سؤال بپرسید که این مشکل را ایجاد کرده و باعث جدایی شده است. من با آقای تاج به شکل متحد کار می‌کنم و این تنها راه حلی است که وجود دارد.

 

بهترین راه حل، طی کردن مسیر مستقیم است
برنامه من، برنامه ای بود که برای تیم ملی طراحی شده بود، متاسفانه با شرایطی مواجه شدیم که این برنامه ها به هم ریخت، افرادی باعث شدند تا این برنامه به هم بریزد، همه تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم برای این مشکلات و برنامه های به هم ریخته راه حل پیدا کنیم هرچند فعلا بهترین راه حل، طی کردن مسیر مستقیم است.
با فرگوسن، اسکولاری و کونته ارتباط خوبی دارم
من با مربیانی مانند کونته، اسکولاری و فرگوسن ارتباط خوبی دارم، من با مربیانی که در نشست های مطبوعاتی خود تیم من را سرزنش می کنند رابطه ندارم، آنها می خواهند کارشان را با اینگونه اعمال پیش ببرند. من همه تلاش خود را برای تیم ملی انجام می دهم اما این را هم باید بگویم که برنامه های ما برای بازی در برابر تیم های قطر و ازبکستان و چین تفاوت زیادی با گذشته دارد.
با مربیانی جلسه می گذارم که در سطح خودم باشند
کی روش در پاسخ به سوالی که در رابطه با جلسه حل اختلاف او و برانکو پرسیده شد گفت: اگر فرگوسن، مورینیو، اسکولاری و کونته بخواهند با آنها جلسه می گذارم، من در مورد مربیانی مانند فرگوسن و کنته صحبت می کنم، ولی با مربیانی که اول با رسانه‌ها صحبت می‌کنند و بعد می‌خواهند با من مواجه شوند کاری ندارم. من فقط با مربیانی که در سطح خودم باشند صحبت می‌کنم.
به اخباری که منتشر می شود اعتماد نکنید
سرمربی تیم ملی فوتبال درباره شایعات چند روز اخیر مبنی بر توافقش با الجزایری‌ها نیز گفت: شما نمی‌توانید به تمام اخباری که سایت‌ها و خبرگزاری ها منتشر می‌کنند اعتماد نکنید. شما اگر بخواهید به همه اخبار آنها اعتماد کنید من اکنون باید در تعطیلات باشم.


کلمات کلیدی: ,
جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...