قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: اکتبر 14th, 2016 | 10:39 ق.ظ| كد خبر: 4615
مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل
اردبیل میزبان جام بین‌المللی یادگار امام می‌شود
اردبیل میزبان جام بین‌المللی یادگار امام می‌شود مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با رایزنی‌هایی که با فدراسیون کشتی آغاز کردیم در صورت توافق نهایی، اردبیل میزبان جام بین‌المللی یادگار امام در رشته کشتی آزاد و فرنگی در سال آینده است.

به گزارش مغان رسا به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش وجوانان استان ایوب بهتاج در جلسه شورای عالی ورزش استان گفت: قرار است با حضور رسول خادم رایزنی‌ها و پیگیری‌ها در این زمینه انجام شود تا در ۲۷ فروردین سال آینده با حضور ۲۰ کشور دنیا مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام به میزبانی اردبیل برگزار شود.

وی تصریح کرد: با رایزنی‌هایی که با فدراسیون کشتی آغاز کردیم در صورت توافق نهایی، اردبیل میزبان جام بین‌المللی یادگار امام در رشته کشتی آزاد و فرنگی در سال آینده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از برگزاری جام بین‌المللی فجر در رشته شطرنج در اردبیل خبر داد و گفت: هفتم تا ۱۵ بهمن ماه سرعین میزبان این مسابقات بین‌المللی است.

بهتاج از اقدامات و پیگیری‌های اساسی برای میزبانی شایسته اردبیل در برپایی مسابقات والیبال امیدهای آسیا خبر داد و افزود: قرار است دهه اول اردیبهشت ماه این مسابقات با تأیید نهایی به میزبانی اردبیل برگزار شود که در نشست اخیر استاندار اردبیل با وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون والیبال قرار شد سالن‌های استان اردبیل برای این رویدادها تجهیز شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در کنار آماده‌سازی سالن رضازاده اردبیل، قرار است از هفته آینده عملیات بازسازی و تعمیر سالن شهید آسمانی اردبیل نیز آغاز شود تا بتوانیم به سرعت زمینه برای میزبانی این رویدادها را فراهم کنیم.

بهتاج به برگزاری مطلوب و مناسب همایش بزرگ پیاده‌روی در دوم مهر ماه در اردبیل و پخش رسانه‌ای این برنامه اشاره کرد و ادامه داد:‌ امیدواریم در کنار دستگاه‌های دولتی در سال‌های آینده اسپانسرها و بخش‌های غیردولتی در برگزاری شایسته این همایش‌ها با اعطای جوایز بیشتر همت و تلاش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یاد و خاطره شهدای ورزشکار را گرامی داشت و گفت: ‌۲۶ مهر ماه یادواره شهدای ورزشکار استان با یاد و نام شهید ورزشکار اسماعیل اعلمی در اردبیل برگزار می‌شود که امیدواریم برگزاری این رویداد فضای معنوی را در استان با مشارکت عموم هموطنان فراهم آورد.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...