قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: آگوست 11th, 2016 | 20:41 ب.ظ| كد خبر: 4299
اروجعلی محمدی،مدیرعامل کشت و صنعت مغان:
کشت و صنعت مغان نارس متولد شده است
کشت و صنعت مغان نارس متولد شده است اروجعلی محمدی مدیر عامل کشت و صعنت و دامپروی مغان گفت :ما معتقدیم کشت و صنعت مغان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نارس متولد شده است.

به گزارش مغان رسا ،ما معتقدیم کشت و صنعت مغان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نارس متولد شده است.

محمدی افزود :برای کشت و صنعت مغان در زمان راه‌اندازی بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده بود که در سال‌های اخیر نه تنها به این مجموعه سرمایه‌گذاری افزوده نشده بلکه بسیاری از زیرساخت‌های این شرکت دچار فرسودگی و غفلت و بی‌توجهی قرار گرفته به طوری که زنجیره تولید در کشت و صنعت مغان با نقصی روبه‌رو است.
وی تاکید کرد :کشت و صنعت مغان به رغم آنکه دارای اراضی زراعی و باغی است و توان تولید محصولات متنوع دامپروری را دارد اما گرفتار یک زنجیره معیوبی شده است.
مدیر عامل کشت صنعت مغان اضافه کرد :در طراحی کشت و صنعت مغان به گونه‌ای تدبیر شده بود که تولیدات متنوع این شرکت از زراعت، باغ و حوزه دام گرفته تا سایر محصولات از طریق فرودگاه به سایر مناطق صادر شود اما در سال‌های اخیر نه تنها این آرزو تحقق نیافته بلکه دچار یک سیکل معیوبی در این مجموعه شدیم.
اروجعلی محمدی تصریح کرد :درحال حاضر با کمترین ظرفیت در تولید شیر و محصولات لبنی و حتی روند کشتار روبه‌رو هستیم به طوری که اگر این شرکت با تمام ظرفیت خود کار می‌کرد امروز قادر بود حقوق کلیه کارکنان استان اردبیل و آذربایجان شرقی را تامین کند.
عضو هیات مدیره و مدیر عامل کشت و صنعت مغان گفت : در چند سال گذشته کشت و صنعت مغان به مانند بیماری بوده که به سی‌سی‌یو رفته بود که ما آن را به بخش منتقل کردیم و امسال سعی داریم این بیمار را از بخش سی‌سی‌یو خارج کنیم و به نوعی کشت و صنعت را به حالت اولیه بازگردانیم.

کانال تلگرامی کشت و صنعت و دامپروی مغان

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...