قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 21st, 2016 | 10:07 ق.ظ| كد خبر: 4060
صمد نوری از رئیس جمهور خواستار بازگرداندن گمرک اصلاندوز و منطقه آزاد تجاری بنام مغان شد
صمد نوری از رئیس جمهور خواستار بازگرداندن گمرک اصلاندوز و منطقه آزاد تجاری بنام مغان شد عضو و سخنگوی شورای شهر پارس آباد در مراسم بدرقه کاروان ورزشی المپیک و پاراالمپیک ریواز دکتر روحانی خواستار بازگرداندن گمرک اصلاندوز و منطقه آزاد تجاری مغان شد.

به گزارش مغان رسا ، مراسم بدرقه کاروان ورزشکار عصر روز چهارشنبه که در رشته های مختلف ورزشی ایران برای بازی‌های المپیک و پارالمپیک سهمیه کسب کرده اند برگزار شد.

صمد نوری عضو و سخنگوی شورای شهر پارس آباد در پایان مراسم با حضور در سکوی ویژه تجلیل از رئیس جمهور خواست تا با بازگرداندن مصوبه اخیر دولت در خصوص حذف گمرک اصلاندوز از فهرست نقاط مرزی ایران چراغ امید را در دل نامیدان و مردم مظلوم و محروم اصلاندوز روشن نماید.

photo_2016-07-21_15-33-23

وی همچنین از موقعیت بسیار مناسب این منطقه در شمال کشور و راه ارتباطی با کشورهای همسایه گفت: شهرستان اصلاندوز  در نقطه صفر مرزی و در بین کشور آذربایجان و شمال استانهای آذربایجان شرقی و اردبیل قرار دارد که میتواند پایانه بزرگی برای صادرات محصولات ایرانی برای کشورهای اروپایی بشمار آید.

صمد نوری ادامه داد: یک فوریت لایحه دولت برای منطقه آزاد تجاری صنعتی اردبیل که اخیرا نیز از سوی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده که انتخاب نام اردبیل برای این منطقه باعث نارضایتی مردم غیور و مرزنشین منطقه مغان شده است.

سخنگوی شورای شهر پارس آباد تصریح کرد: منطقه آزاد تجاری صنعتی اردبیل با مرکزیت پارس آباد، گرمی ، بیله سوار که در منطقه مغان می باشد مردم شهرستانهای فوق خواستار انتخاب نام مغان برای منطقه آزاد تجاری صنعتی اردبیل می باشند.

دکتر حسن روحانی رئیس جمهور ایران نیز قول مساعد دادند این موضوعات را در هئیت دولت حتما رسیدگی خواهند نمود.

ارس رسا

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...