قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 19th, 2016 | 11:29 ق.ظ| كد خبر: 3999
پرسپولیس این فصل بهتر از لیگ قبلی است
برانکو: طارمی یک ماه از تیم عقب است
برانکو: طارمی یک ماه از تیم عقب است برانکو ایوانکوویچ با توجه به داشته هایش ابراز امیدواری می کند روند این تیم نسبت به فصل گذشته بهتر باشد و آنها موفق شوند هواداران را همچنان از خود راضی نگه دارند.

به گزارش مغان رسا ، پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات موفق شد علیرضا بیرانوند، وحید امیری، سیدجلال حسینی، ساسان انصاری، پریمیوف، پل یانسکی، صادق محرمی، آنتونی گولچ، محمد آرام طبع و حسین ماهینی را به ترکیب خود اضافه کند. در کنار جذب این بازیکنان آنها قرارداد بیشتر بازیکنان تاثیرگذار خود را نیز تمدید کردند تا برانکو ایوانکوویچ از شرایط تیمش برای شروع فصل شانزدهم ابراز رضایت کند. سرمربی کروات پرسپولیس در این مورد می گوید: تیم امسال از فصل گذشته بهتر است و ما موفق شده ایم بازیکنان خوبی به خدمت بگیریم و از این حیث کامل هستیم. برای شروع فصل کاملا آماده هستیم و از هواداران پرسپولیس می خواهیم مثل همیشه حامی بزرگ ما برای هدفی که در پیش گرفته ایم باشند و با حضور و حمایت آنها به نتیجه برسیم.
وی ادامه داد: ما برای شروع فصل نیاز به آماده سازی ویژه ای داشتیم و برایم بسیار خوشحال کننده و رضایتبخش بود که بازیکنانم با تحمل تمرینات سخت و آماده سازی خود را برای رقابت های این فصل آماده کردند و فضای خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکنون نیاز به حمایت هواداران داریم تا نتایجی که مدنظرمان است را کسب کنیم.
برانکو در مورد شرایط آمادگی مهدی طارمی که به این تیم بازگشته و قراردادش را تمدید کرده گفت: طبیعی است که او در تمرینات ما حضور نداشته و یک ماه از تمرینات تیم عقب است و طول می کشد به تیم برسد. ما برنامه ویژه ای برای آماده سازی او به طور اختصاصی و تیمی داریم تا خیلی زود شرایط او به تیم نزدیک شود.
او در مورد اینکه حضور طارمی در این تیم با توجه به قراردادی که پیش از این با ریزه اسپور به امضا رسانده بود مشکلی ایجاد نخواهد کرد، گفت: من سرمربی تیم هستم و در جریان مسائل حقوقی این ماجرا نیستم. نمی دانم آنها شکایت خواهند کرد یا خیر. اما چیزی که مسلم است آنها به دنبال این هستند تا از این انتقال پول در بیاورند. من قبل از حضور طارمی هم این تصور را داشتم و این بازیکن اکنون با پرسپولیس قرارداد ثبت کرده و طبعا باشگاه ریزه اسپور هم که طارمی پیش از این تحت قراردادشان بوده به دنبال این مساله خواهند بود. من نگرانی بابت این مساله ندارم و امیدوارم تمام اتفاقات به سود باشگاه پرسپولیس رقم بخورد.

 

ورزش سه

 

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...