قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 7th, 2015 | 16:07 ب.ظ| كد خبر: 392
تشویق پیاپی روحانی از سوی دانشجویان؛ تشویق حضار وقتی که رئیس جمهور از بازرگان و شریعتی نام برد/۱
تشویق پیاپی روحانی از سوی دانشجویان؛ تشویق حضار وقتی که رئیس جمهور از بازرگان و شریعتی نام برد/۱ حجت الاسلام حسن روحانی امروز در سالروز ۱۶ آذر در دانشگاه شریف حضور یافت و در جمع دانشجویان سخنرانی کرد و بارها از سوی مستمعین تشویق شد.

به گزارش مغان رسا؛ رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۶ آذر،  یک روز تاریخی برای ملت ایران است، از نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس یاد کرد و افزود: باید از همه دانشجویان عزیزی که برای دفاع از کشورشان ایستادگی کرده و می کنند، تقدیر کرد.

او سخنانش را با درود و سلام به همه شهدایی که دانشگاه را مقاوم کردند، ادامه داد و افزود: از بهشتی ها، بازرگان ها، دکتر شریعتی ها و همه آنهایی که برای دانشگاه و علم و آزادی در برابر استبداد و استعمار ایستادگی کردند، باید تقدیر کرد.

سخنان وی با تشویق ممتد دانشجویان روبرو شد و روحانی، ادامه داد: در پی آن بودم که همه ساله در ۱۶ آذر در یکی از دانشگاهها حضور یابم و سخنان دانشجویان و اساتید و نقد آنان را بشنوم. خوشحالم که امروز در جمع دانشجویان در یک دانشگاه پرآوازه به نام «شریف» شرکت کردم.

وز افزود: دانشگاه و دانشجو و علم و تحقیق و دانشگاه های برتر فخر و افتخاری برای فرهنگ این سرزمین و برای ملت بزرگ ایران است.

او با اشاره به اینکه قبل از حضور در جمع دانشجویان در جمع مسئولین دانشگاه حاضر شده و مشکلات  دانشگاه ها از جمله دانشگاه شریف را شنیده است، ادامه داد: به شما قول می دهم که در سال آینده مشکلاتی که مطرح شد و از جمله مشکلات دانشگاه شریف را دنبال کنم و انشالله به وعده ام عمل می کنم.

بار دیگر دانشجویان رئیس جمهور را تشویق کردند.

رئیس جمهور از همه دانشجویانی که امروز با او سخن گفتند تشکر کرد و افزود: نقدها، تشویق ها و برشماری نقاط قوت و ضعف دولت از سوی دانشجویان را شنیدم. شاید بهترین جایی که قدرت باید نقد شود، دانشگاه است.

بار دیگر تشویق حضار بالا گرفت.

منبع: خبر آنلاین

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...