قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 11th, 2016 | 18:45 ب.ظ| كد خبر: 3893
یک قطره از این روغن در آب برای سلامتی تان معجزه می کند+ دستورالعمل
یک قطره از این روغن در آب برای سلامتی تان معجزه می کند+ دستورالعمل به کمک یک اسانس طبیعی وشفابخش به سادگی ریه هایتان را از هر نوع آلودگی و مواد مضر پاک کرده و از شر علائم آلرژی خلاص شوید.
به گزارش مغان رسا ، اگر زیاد عطسه یا سرفه می کنید و آبریزش بینی داشته اما این علائم همیشگی نیستند و در برخی ایام سال سراغتان می آید به احتمال زیاد شما به آلرژی فصلی مبتلا هستید.
آلرژی فصلی مانند سایر آلرژی ها زمانی به وجود می آید که  سیستم ایمنی بدن حساس شده و به برخی مواد خاص محیط زندگی واکنش نشان می دهد.
علائم آلرژی در بسیاری از مواقع مزاحم کار و زندگی افراد شده و آن ها را از فعالیت های روزمره باز می دارد اما واکنش های آلرژیک خفیف را می توان تا حد زیادی تحت کنترل قرار داد.
روغن پونه کوهی(آویشن) است در بسیاری از درمان های گیاهی مورد استفاده قرار گرفته و دارای تاثیر بسیارعالی است. این روغن را می توان به صورت موضعی برای  درمان قارچ ناخن انگشت پا و از بین بردن زگیل و خال استفاده کرد اما باید توجه داشت روغن پونه کوهی برای زخم های باز استفاده نشود.
پونه کوهی با عفونت ها، قارچ ها، کولیت، سرطان، التهاب، آسم و عفونت های تنفسی و آلرژی مقابله کرده، همچنین موجب تعادل هورمون ها در بدن و کاهش روند یائسگی می شود.
علاوه بر این موارد از این روغن به عنوان پاک کننده ریه نیز استفاده می شود.
۱- بخور این روغن را در فضای خانه پخش کنید.
۲- یک یا دو قطره  از این روغن را  کف دست ریخته و دو دستتان را به هم بمالید سپس کف دستتان را بو کنید با این کار عطر این روغن وارد ریه ها شده و آن ها پاک سازی می کند.
۳- یک قطره از اسانس پونه کوهی را با عسل در آب گرم ریخته و مدام هم بزنید تا یک ترکیب یکدست به دست بیاید زیرا این روغن به سرعت از آب جدا می شود. این ترکیب را در محلی که هستید قرار دهید تا با تنفس شما وارد ریه ها شود.
توجه کنید روغن پونه کوهی یک اسانس بسیار قوی است، بنابراین باید در مصرف آن احتیاط  کرد دستورالعمل ها ذکر شده را نباید بیش از ۱۰ روزدر هر دوره  استفاده کرد زیرا این کار باکتری های سودمند روده را نابود کرده یا موجب سمی شدن کبد می شود همچنین بهتر است این اسانس طبیعی را نوزادان، کودکان خردسال، زنان باردار باردار و شیرده و افراد دیابتی به دلیل احتمال کاهش سطح قند خون و تاثیر سوء آن بر دیابت استفاده نکنند.
باشگاه خبرنگاران جوان

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...