قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 2nd, 2016 | 14:11 ب.ظ| كد خبر: 3751
فرماندار پارس آباد:
شهرداری پارس آباد در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و زمین های دارای کاربری بیشتر دقت کند.
شهرداری پارس آباد در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و زمین های دارای کاربری بیشتر دقت کند. صمدی گفت : احداث فضاهای ورزشی در این شهرستان را ضروری دانست و افزود تمامی واحدهای احداثی باید بر اساس قانون و کسب مجوز لازم از شهرداری انجام گیرد .

به گزارش مغان رسا ، اکبر صمدی فرماندار شهرستان در جلسه تعیین تکلیف اراضی کاربری ورزشی پارس آباد که مدیر کل ورزش و جوانان استان حضور داشت با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر پارس آباد مراحل پایانی را سپری می کندافزود : پارس آباد از لحاظ جمعیتی و تعداد ورزشکاران و قهرمانان کشوری ، آسیایی، بین المللی و جهانی  در رشته های مختلف بعد از شهر اردبیل رتبه دوم استانی را به خود اختصاص داده است وبایستی فضاها و زمین های دارای کاربری ورزشی توسط شهرداری به اداره ورزش و جوانان تحویل داده شودتا نسبت به گسترش سرانه ورزشی توسط اداره کل ،در این شهرستان انجام گیرد.

صمدی تصریح کرد : احداث فضاهای ورزشی در این شهرستان را ضروری دانست و گفت تمامی واحدهای احداثی باید بر اساس قانون و کسب مجوز لازم از شهرداری انجام گیرد .

دکتر بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ضمن قدردانی از توجه ویژه فرماندار شهرستان گفت: ۸۰ درصد اعتبارات این اداره کل در زمینه عمرانی و ۲۰ درصد آن نیز در مسائل جاری هزینه می شود افزود:شهرستان پارس آباد دیار قهرمان پرور بوده و اسکله اصلی تیم های منتخب استان را ورزشکاران شهرستان پارس آباد تشکیل می دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود افزود : در صورت تحویل زمین های دارای کاربری ورزشی ، فضاو سرانه ورزشی این شهرستان قابل ملاحظه ای افزایش  می یابدو افزود: توسعه ورزش همگانی یکی از اهداف اصلی این اداره کل در این شهرستان است که باید با همکاری شهرداری و دیگر ارگانهای دولتی به سرانجام برسد .

دکتر بهتاج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ، پیشرفت یک کشور منوط به نیروی انسانی سالم، عالم، با همت و دیندار است. یکی از نتایج فراگیر شدن ورزش همگانی در میان مردم، حل بسیاری از مشکلات اخلاقی جامعه همچون اعتیاد است باید به این امر مهم در این منطقه صفرمرزی دست یابیم .

۱۲۳

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...