قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژوئن 29th, 2016 | 05:33 ق.ظ| كد خبر: 3693
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:
دنبال صادرات محصولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از گمرک بیله‌سوار هستیم
دنبال صادرات محصولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از گمرک بیله‌سوار هستیم نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید گمرک بیله‌سوار به مبدأ صادرات محصولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به کشورهای همسایه و حوزه قفقاز و روسیه تبدیل شود.

به گزارش مغان رسا ، شکور پورحسین عصر امروز در دیدار مردمی در شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: با توجه به مرزی بودن شهرستان بیله‌سوار این منطقه در حقیقت پیشانی نظام اسلامی است و در توسعه این منطقه باید غفلت‌های گذشته جبران شود.

وی با تاکید بر ساماندهی گمرک بیله‌سوار تصریح کرد: باید تمام تلاش و پیگیری خود را برای ساماندهی و توسعه این گمرک به کار ببندیم که در این زمینه اقدامات لازم برای شبانه‌روزی کردن آن انجام می‌دهیم.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان بیله‌سوار به جهت هم‌مرز بودن با کشور آذربایجان باید دارای بیمارستان تخصصی باشد که متأسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

پورحسین افزود: با استفاده از تمام ظرفیت همکارانم در کمیسیون اجتماعی مجلس و مجمع نمایندگان استان برای رفع این مشکل اساسی اقدام می‌کنیم.

وی با اشاره به موقعیت بیله‌سوار بیان کرد: این شهرستان پیشانی نظام و اولین نقطه ورود اتباع خارجی به کشورمان است که باید تلاش کنیم در زمینه توسعه همه‌جانبه آن اقدامات اساسی انجام شود.

پورحسین با اشاره به مشکل عشایر با شرکت‌های کشت و صنعت مغان و پارس اضافه کرد: با توجه به اینکه مردم صاحبان این نظام هستند باید نسبت به رفع این مشکل اقدام فوری و ضروری به انجام برسد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه بیله‌سوار برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ادامه داد: با توجه به کشت وسیع دانه‌های روغنی در این منطقه لزوم ایجاد صنایع تبدیلی در این شهرستان احساس می‌شود.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اقدامات پیگیرانه در این زمینه انجام شود.

این مسؤول با اشاره به موقعیت گمرک بیله‌سوار افزود: بحث صادرات محصولات منطقه و فرامنطقه به کشورهای همسایه از طریق گمرک بیله‌سوار باید به صورت جدی پیگیری و پایلوت صادرات در این گمرک ایجاد شود.

پورحسین با اشاره به ایجاد بزرگراه قفقاز به منطقه تصریح کرد: به طور جدی و ویژه بحث پیگیری راه‌های مواصلاتی و بزرگراه قفقاز به بیله‌سوار و بیله‌سوار به پارس‌آباد و جاده‌های مواصلاتی به سد خداآفرین را پیگیری می‌کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با توجه به اینکه بودجه سالانه کشور در مجلس قبلی تصویب و بسته شده، تلاش می‌کنیم تا ردیف ملی برای راه‌های مواصلاتی و بزرگراه قفقاز را در بودجه سال آینده کشور بگیریم تا از این طریق ایجاد این بزرگراه و راه‌های مواصلاتی امن به منطقه با سرعت بیشتری پیش برود.

پورحسین به ضرورت ارائه گزارش مکتوب مشکلات و ظرفیت‌های شهرستان توسط مسؤولان شهرستان برای پیگیری مناسب مشکلات منطقه را یادآور شد و اضافه کرد: با ارائه گزارش مکتوب توسط مسؤولان به جد پیگیر مشکلات و رفع موانع توسعه منطقه هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس ادامه داد: از همین جا حمایت قاطع خود را از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اعلام می‌کنم و این پیگیری و حمایت را سرلوحه کارهایم قرار داده و قول می‌دهیم به جد و با تلاشی مضاعف جهت رفع مشکلات منطقه اهتمام داشته باشیم.

منبع: فارس

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...