قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژوئن 23rd, 2016 | 20:25 ب.ظ| كد خبر: 3621
هاشم میرزانژاد خبرداد:
بامتخلفین محیط زیست برخورد جدی می شود/از سوزاندن کاه کلش خودداری شود
بامتخلفین محیط زیست برخورد جدی می شود/از سوزاندن کاه کلش خودداری شود بیش از پنجاه نفر متخلف در زمینه آتش زدن به کاه کلش با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند .

به گزارش مغان رسا ، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد،با اشاره به ادامه ی آتش زدن کاه و کلش مزارع بعد از برداشت توسط کشاورزان افزودند که علی رغم رسانی های قبلی به طرق مختلف از قبیل تریبون های نماز جمعه شهرستان ، صدا و سیمای مرکز استان ، چاپ و پخش بروشور و اطلاعیه و نصب پلاکادر های بزرگ در ورودی و خروجی میادین شهر و گفتگوی چهره به چهره با دهیاران شهرستان جهت اطلاع رسانی به کشاورزان،برگزاری کلاسهای آموزشی توسط جهاد کشاورزی،متاسفانه باز هم شاهد سوزاندن کاه و کلش باقی مانده مزارع توسط کشاورزان بودیم .

photo_2016-06-24_01-53-18

وی با اشاره به این موضوع که در بین افرادی که اقدام به این عمل می نمودند افراد تحصیل کرده و صاحب نظر در عرصه ی کشاورزی نیز وجود داشتند ، موضوع عدم آگاهی آنان از مضرات سوزاندن زمین زراعی را غیر قابل قبول دانسته و اقدام سریع به کشت دوم را تنها دلیل این عمل ذکر نمودند .

photo_2016-06-24_01-53-23

ایشان همچنین اعلام کردند که یگان حفاظت محیط زیست این اداره طی یک هفته ی گذشته با انجام ماموریتهای گشت و کنترل شیانه روزی ضمن ارشاد کشاورزان ، بیش از پنجاه نفر متخلف در این زمینه را با تشکیل پرونده به مراجع محترم قضایی معرفی نموده اند .

هاشم میرزانژاد رئیس اداره محیط زیست در آخر ضمن توصیه مجدد به کشاورزان محترم و زحمتکش مبنی بر عدم سوزاندن کاه و کلش مزارع بعد از برداشت از عموم همشهریان و همیاران محیط زیست خواستند هر گونه گزارش آتش زدن کاه کلش را با شماره تماس ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ در میان بگذارند .

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...