قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 6th, 2015 | 21:57 ب.ظ| كد خبر: 355
عکس: آیا ستاره پرسپولیس، استقلالی است؟
عکس: آیا ستاره پرسپولیس، استقلالی است؟ دوست صمیمی پیام صادقیان که به روزهای خوبش در پرسپولیس برگشته ظاهرا طرفدار تیم رقیب است.
به گزارش مغان رسا؛ در روزهایی که محسن مسلمان به تدریج به مرز آمادگی بازگشته و توانسته خود را در ترکیب تیم “برانکو” جا بیندازد، باز هم حاشیه این بازیکن جوان را تحت تاثیر قرار داده است.
این بار انتشار تصاویری از شماره ۷۷ پرسپولیس در رستوران امیر قلعه‌نویی خبرساز شد. به ویزه این که غیر از این مربی دو بازیگر استقلالی هم در قاب دوربین‌ها دیده می‌شدند. هافبک سرخپوشان که گویا از این موضوع ناراحت است در این خصوص گفت: به کسی ارتباط ندارد که من در کدام رستوران و با چه کسانی غذا می خورم.
۱۴۳۳۳۲_۷۰۶
در طول این سال ها همیشه شایعات زیادی در مورد هواداری محسن مسلمان از استقلال در محافل فوتبالی وجود داشته است. حتی زمانی که او در نیم فصل دوم لیگ سیزدهم پرسپولیسی شد، برخی از روزنامه ها نوشتند مسلمان در جمع‌های دوستانه مدعی شده استقلالی است و صرفا از سر ناچاری به پرسپولیس رفته است!
واقعیت آن است که بعضی رفتارهای خود مسلمان هم در قوت گرفتن این شایعات بی‌تاثیر نبوده است.
مثلا مسلمان در دوره قبلی عضویتش در پرسپولیس یک مصاحبه جنجالی انجام داد و گفت: “حاضرم با ۱۰۰۰ تومان برای تیم منصوریان بازی کنم!”
وی بین دو نیم‌فصل لیگ چهاردهم نیز در آستانه پیوستن به استقلال قرار داشت. مسلمان همان زمان به رسانه ها گفته بود: “بله. همه اعضای خانواده‌ام استقلالی هستند. اشکالی دارد؟”
جالب این که وقتی حضور وی در تیم استقلال جدی شد، مسلمان تمام عکس‌ها و متن‌های پرسپولیس خود را در اینستاگرام پاک کرد. اتفاقی که با واکنش شدید دوست صمیمی‌اش، پیام صادقیان نیز مواجه شد.
۱۴۳۳۳۱_۹۱۷
انتهای پیام/
منبع : میزان
جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...