قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژوئن 17th, 2016 | 13:18 ب.ظ| كد خبر: 3498
ارزان ترین ترفندها برای از بین بردن جای جوش صورت+ دستورالعمل
ارزان ترین ترفندها برای از بین بردن جای جوش صورت+ دستورالعمل اگر شما هم از باقی ماندن جای جوش روی صورت تان ناراحت و نگران هستید به یاد داشته باشید که می توانید با استفاده از ماسک های طبیعی آنها را بر طرف کنید.
به گزارش مغان رسا ، در این مطلب شیوه درست کردن چند ماسک آسان و پر فایده را برای درمان و بهبود جای جوش آموزش می دهیم.
بهترین ماسک های خانگی عبارتند از :
ماسک آب و جوش شیرین: دو قاشق چای خوری جوش شیرین و دو قاشق غذا خوری آب را مخلوط کرده بر روی پوست به مدت یک ربع قرار داده تا خشک شود آنگاه صورت را با آب سرد شستشو داده ، اثر این ماسک در زیبایی پوست باورنکردنی است.
ماسک پوست خیار، آبلیمو و گلاب: ترکیب پوست خیار به همراه چند قطره آبلیمو و یک قاشق چایخوری گلاب و گذاشتن این ترکیب در یک پارچه تمیز و آنگاه قراردادن روی صورت برای مدت یک ربع ساعت می تواند پوست را از نو زنده کند.
ماسک سفیده تخم مرغ و آبلیمو: اضافه کردن چند قطره آبلیمو به دو عدد سفیده تخم مرغ و قراردادن آب بر روی پوست صورت تا زمان خشک شدن آن نه تنها باعث بسته شدن منافذ باز پوستی و جای جوش ها می شود بلکه می تواند سلول های مرده پوستی و چربی اضافه سطح پوست را نیز جمع کند.
ماسک آبلیمو و آناناس: ترکیب  نصف لیمو ترش و نصف فنجان آب آناناس تازه و مرطوب کردن یک پارچه تمیز با این محلول و قرار دادن آن بر روی پوست می تواند ویتامین های مغذی به پوست رسانده آن را نرم، مرطوب و منافذ باز پوستی را جمع کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کلمات کلیدی: ,
جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...