قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: می 24th, 2016 | 14:20 ب.ظ| كد خبر: 3102
بمناسبت ولادت حضرعلی اکبر (ع)؛
از جوانان نخبه شهرستان پارس آباد تجلیل شد + عکس
از جوانان نخبه شهرستان پارس آباد تجلیل شد + عکس بمناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان ، از جوانان نخبه شهرستان پارس آباد تقدیر شد .

به گزارش مغان رسا ،  به‌مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) مراسم گرامیداشت روز جوان، تجلیل از جوانان نخبه شهرستان پارس آباد در سالن جهادکشاورزی برگزار شد.

این مراسم که با حضور امام جمعه و فرماندار مسئولین محلی و استانی برگزارشد از ۵۲ نفر جوان نخبه شهرستان پارس آباد تقدیر شد.

حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امام جمعه پارس آباد که سخنران اصلی این برنامه بود اظهار داشت: دین مبین اسلام برای جوانان ارزش و جایگاه ویژه‌ای قائل شده و این امر بیانگر اهمیت این دوره است که باید تلاش کنیم استفاده بهینه و درستی از آن داشته باشیم.

وی با اشاره به معیارهای جوان موفق و صالح بیان کرد: برای جوان بودن سنی در اسلام مطرح نیست بلکه جوان کسی است که با اراده و خودباوری به سمت و سوی الهی و با اهداف عالی گام برمی‌دارد و در این مسیر از فرامین الهی بهره‌گیری می‌کند.

رشادی با اشاره به استعدادهای جوانان شهرستان و کسب مقام‌های بین‌المللی توسط ورزشکاران پارس‌آبادی گفت: جوانان شهرستان پارس‌آباد در عرصه‌های مختلف از استعدادهای بالایی برخوردار هستند که باید با بها دادن به این استعدادها زمینه شکوفایی هر چه بیشتر این قشر فراهم شود.

mo77

امام جمعه پارس‌آباد اشتغال جوانان را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این قشر دانست و تصریح کرد: شهرستان پارس‌آباد قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای اشتغال جوانان بهره‌ برد و باید جوانان خود نیز تلاش کنند تا در این عرصه‌ها برای خود اشتغالزایی کنند.

وی خواستار تشکیل اتاق فکر برای جوانان شهرستان پارس‌آباد شد و افزود:‌ باید با تشکیل اتاق فکر مسائل و مشکلات پیش روی جوانان شناسایی و بررسی شده و اقدامات راهبردی و عملی برای رفع این مشکلات به کار گرفته شود.

انورموسی زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد امورجوانان شهرستان در ابتدای این مراسم از دستگاه های که در برگزاری مراسم همکاری کرده بودند تقدیر و تشکر کرد و افزود:دراین مراسم از نخبگان و جوانانی که از سوی داستگاههای اجرایی شهرستان به دبیرخانه ستاد معرفی شده تجلیل خواهدشد .

mog6

دبیر ستاد امور جوانان شهرستان تاکید کرد:با توجه به اینکه درصد بالایی از جمعیت شهرستان پارس آباد را جوانان تشکیل می‌دهند به همین خاطر در راستای توجه به خواسته‌ها و نیازهای آنها  برنامه ریزی های جدی در ستاد ساماندهی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر شناسایی و رشد آسیب‌‌های حوزه جوانان در شهرستان پارس آباد تصریح کرد‌:  تلاش می کنیم تا با شناسایی این آسیب‌ها راهکارهای درست و عملی برای رفع آنها اقدام  و بتوانیم زمینه توسعه و رشد استعدادها و توانمندی‌های جوانان با همکاری تمام دستگاه های دولتی شهرستان  را فراهم نماییم.

در لابه لای این مراسم شعر و موسیقی سنتی اجرا شدودر پایان این مراسم از جوانان نخبه شهرستان با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

DSC03809DSC03801DSC03815DSC03827DSC03856DSC03832DSC03830
DSC03838DSC03849DSC03937mo78DSC03869
m5m3DSC03875
DSC03923

DSC03990


جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...