قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: می 20th, 2016 | 15:41 ب.ظ| كد خبر: 3080
فرهنگ انتظار مانع از یأس و ناامیدی در غلبه بر مستکبران است
فرهنگ انتظار مانع از یأس و ناامیدی در غلبه بر مستکبران است امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: فرهنگ انتظاری که در جامعه اسلامی وجود دارد، امروز مانع از آن شده تا عده‌ای احساس یأس و ناامیدی داشته باشند.

به گزارش مغان رسا، حجت‌الاسلام ‌سید سعید رشادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار کرد: در جامعه‌ای که فرهنگ انتظار به معنای واقعی وجود داشته باشد دیگر ناامیدی و یأس بی‌معناست و همه باید تلاش کنند تا با بهره‌گیری از فرهنگ انتظار در مسیر اصلاح جامعه گام بردارند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز پرچمدار توسعه فرهنگ انتظار در حاکمیت امام عصر(عج) است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در حقیقت مروج فرهنگ ناب اسلامی بوده که در آن فرهنگ انتظار و امید به ظهور مصلح کاملاً مشهود است.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با قدردانی از تلاش سربازان گمنام امام عصر (عج) که بی‌ریا در مسیر دفاع از آرمان‌های این ملت مجاهدتی خاموش دارند، گفت: فرزندان دلاور این مرز و بوم در قالب سربازان گمنام امام عصر (عج) در برابر همه زورگویان به ویژه ابزارهای پیچیده جاسوسی نظام غرب و شرق با قدرت ایستاده و اجازه نمی‌دهند این مرز و بوم آماج حملات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دشمنان قرار گیرد.

رشادی فرا رسیدن سوم خرداد روز فتح خرمشهر را نیز گرامی داشت و افزود: فتح خرمشهر فتح یک سرزمین و یا خاک نبود بلکه فتح و پیروزی در صلابت و قدرتمندی روزافزون ارزش‌ها، اعتقادات و باورهای دینی بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با وجود اینکه صدام و حامیانش درصدد فتوحات دیگر بودند رزمندگان اسلام با حمله رعدآسا دشمن را زمین‌گیر کرده و اجازه ندادند آنها خیال خام تصرف ایران را در سر بپرورانند.

رشادی از فتح خرمشهر به عنوان مقدمه پیروزی ملت ایران در دیگر سنگرها یاد کرد و ادامه داد: امروز نیز همه ما باید از این فتح بزرگ درس بگیریم و یقین داشته باشیم همه قدرت‌ها تنها در دست خداست و خداوند است که می‌تواند پیروزی و شکست واقعی را برای یک ملت یا سرزمین رقم بزند.

وی گفت: البته در این زمینه نباید مجاهدت‌ها و ایمان رزمندگان اسلام را نیز نادیده گرفت چرا که در فتح خرمشهر ملت ایران برای همیشه دشمنان را به نقطه یأس و ناامیدی کشاندند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد از عملیات بیت‌المقدس به عنوان نقطه عظیم تحولی دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: ملت ایران هیچ وقت صحنه‌های رزم و دفاع حقیقی را کنار نگذاشته و خالی نمی‌بینند.

منبع: فارس

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...