قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: می 12th, 2016 | 13:35 ب.ظ| كد خبر: 2956
جانبازان شاغل در کشت و صنعت مغان تجلیل شدند+عکس
جانبازان شاغل در کشت و صنعت مغان تجلیل شدند+عکس همزمان با میلاد مسعود حضرت ابوالفضل(ع) و گرامیداشت روز جانباز، در مراسمی از جانبازان شاغل در شرکت کشت و صنعت و دامپروری تجلیل شد.

به گزار مغان رسابه نقل از روابط عمومی کشت و صنعت مغان، عضوهئیت مدیره ومعاون اداری،مالی وبازرگانی، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز، جانبازان را اسوه ایثار و مقاوت دانست و افزود: جانبازان با شجاعت و رشادت در راه اعتلای اسلام توانستند در طول ۸ سال دفاع مقدس نظام نوپای انقلاب اسلامی را تثبیت نمایند.

شهریار نگاهی با تاکید بر ارزش ایثار و جانبازی خاطرنشان کرد: ایثار از بارزترین نشانه های انسان مومن است و جانبازان عزیز نمونه زنده این خصلت برتر در برابر دیدگان ما هستند ودیدار از ایثارگران عرصه های جهاد در راه ارزشهای والای انسانی ، برای هر کسی یک افتخار و برای مسوولین یک وظیفه است.

عضوهئیت مدیره ومعاون اداری ،مالی و بازرگانی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اضافه کرد: جانبازان سرافراز کشور ما در پاسخ به ندای آسمانی امام خمینی (ره) از همه هستی خودطول سالهای مبارزه با دشمنان اسلام گذشته و با بذل بخشی از سلامتی ، وفاداری خود را هم در دوران انقلاب و هم در هشت سال دفاع مقدس به رهبرشان اعلام کردند. گ

در این مراسم که با حضور جانبازان شاغل در شرکت و مدیران این مجموعه و جمعی از مسوولان محلی در سالن اجتماعات کشت و صنعت مغان برگزار شد، با اهدای لوح و هدیه از ۴۰جانباز شاغل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تجلیل و قدردانی شد.

۰۰۹-۱۱۱

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...