قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 1st, 2015 | 18:55 ب.ظ| كد خبر: 259
اولین مدیر مجتمع فرهنگی ارشاد اصلاندوز منصوب شد
اولین مدیر مجتمع فرهنگی ارشاد اصلاندوز منصوب شد ابوالفضل طلایی” به عنوان اولین مدیر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اصلاندوز منصوب شد.

به گزارش مغان رسا،پیش از ظهر امروز سه شنبه آیین معارفه مدیر جدید مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اصلاندوز با حضور بخشدار اصلاندوز و رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد برگزار شد.

“یوسف روزگاری” رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد در این مراسم گفت:با توجه به مشکلات اعتبارات در سالهای گذشته خوشبختانه امسال حدود ۱۱ میلیون تومان برای تعمیر و بازسازی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اصلاندوز اعتبار گذاشتیم تمام تجهیزات سمعی و بصری و امکانات کافی در نظر گرفته ایم که تا حدودی بتوانیم مجموعه را سر و سامان دهیم .

وی از آمادگی این اداره برای برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در تمام مناسبتهای ملی مذهبی و ایام دهه فجر خبر داد و افزود:آمادگی داریم با هماهنگی امام جمعه اصلاندوز و مسئولان فرهنگی منطقه برنامه های متنوع فرهنگی از جمله جنگ شادی در مناسبت های مختلف برگزار کنیم.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد گفت:با اعتباری که برای تعمیر و بازسازی نقاط مختلف این مجتمع گذاشتیم پیش بینی می شود تا تیرماه سال ۹۵ به اتمام برسد.

روزگاری مدیر جدید مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اصلاندوز را فردی لایق و قابل قبول برای تصدی این مجتمع عنوان کرد و از وی خواست در کلیه امور از جمله برگزاری مراسمات حتما با بخشداری اصلاندوز هماهنگ شود.

سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز حضور رییس فرهنگ و  ارشاد اسلامی را مایه خیر و برکت به بخش اصلاندوز عنوان کرد و گفت:عنایات وی هم از باب تجهیزات و هم از لحاظ نیروی انسانی برای این مجتمع جای تشکر دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسمات فرهنگی یکی از اولویت هایی است که منجر به شادابی مردم می شود افزود:بستر شکل گیری تعاملات فرهنگی ما باید در عمل باشد نه در شعار.

بخشدار اصلاندوز مفهوم توسعه را رشد فرهنگ دانست و برای مدیر جدید مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اصلاندوز آرزوی توفیق مسئلت کرد.

به گزارش ارس تبار،از امروز “ابوالفضل طلایی” در حکمی از سوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد به عنوان نخستین مدیر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اصلاندوز منصوب شد.

انتهای پیام/

منبع : ارس تبار

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...