قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 1st, 2015 | 18:38 ب.ظ| كد خبر: 255
شروع فعالیت فرودگاه پارس آباد از مطالبات مهم مردم منطقه است
شروع فعالیت فرودگاه پارس آباد از مطالبات مهم مردم منطقه است فرماندار پارس آباد گفت: شروع پروازها و فعالیت های فرودگاه پارس آبادمغان از خواسته ها و مطالبات مهم مردم این شهرستان مرزی است.

یه گزارش مغان رسا؛ مهدی احمدی روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات برق فرودگاه پارس آباد با حضور مدیران کل دفتر فنی استانداری اردبیل و فرودگاههای استان اردبیل و معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، افزود: فرودگاه پارس آباد به عنوان قدیمی ترین فرودگاه استان، نقش مهمی در توسعه و پیشرفت منطقه و شهرستان های مجاور دارد.
وی بر ضرورت تسریع در اجرای طرح های توسعه ای از جمله بهسازی، افزایش پهنا و طول باند این فرودگاه تاکید و ابراز امیدواری کرد با تکمیل و اتمام پروژه های در حال اجرا، پروازهای مسیر هوایی تهران – پارس آباد و به عکس از سرگرفته شود.
وی از اختصاص چهار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای خط ۴ کیلومتری توسعه برق فرودگاه پارس آباد با مشارکت شرکت توزیع برق استان و فرمانداری این شهرستان خبرداد و گفت: با رونق و بازگشایی فرودگاه پارس آباد، توسعه و پیشرفت این شهرستان مرزی شتاب می گیرد.
کنعانپور مدیرکل دفتر فنی استانداری با اشاره به نقش و اهمیت فرودگاه ها در عمران و توسعه پایدار و همه جانبه ، اظهار کرد: تلاش ما این است که فرودگاه پارس آباد هرچه سریعتر بازگشایی شده و مردم از خدمات آن بهره مند شوند.
هاشمی مدیرکل فرودگاههای استان و قدیمی معاون بهره برداری شرکت توزیع برق اردبیل نیز در سخنان جداگانه ای بر همکاری در اجرای طرح بهسازی و توسعه شبکه برق فرودگاه تأکید کردند.
فرودگاه پارس آبادمغان به عنوان قدیمی ترین فرودگاه استان اردبیل در سال ۱۳۵۲ تاسیس و در سال ۱۳۸۱ از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان منفک و تحویل شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور شد.

انتهای پیام/

منبع : ایرنا

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...