قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: مارس 10th, 2016 | 16:06 ب.ظ| كد خبر: 2335
سرپرست فرمانداری پارس‌آباد:
در سال آینده عمده مطالبات مردم پارس‌آباد را با جدیت پیگیری می‌کنیم
در سال آینده عمده مطالبات مردم پارس‌آباد را با جدیت پیگیری می‌کنیم سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد گفت: در سال آینده عمده مطالبات مردم پارس‌آباد را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

به گزارش مغان رسا ، اکبر صمدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: شهرستان پارس‌‌آباد به عنوان دومین شهرستان  پرجمعیت و مستعد استان در مسیر توسعه‌یافتگی سال‌ها است که در تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن برخی از پروژه‌ها در شرایط خاصی به سر می‌برد که همین نابسامانی‌ها اسباب گله‌مندی و نارضایتی‌هایی را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: هر چند در سال‌های اخیر و با تدبیر دولت یازدهم برخی از این پروژه‌ها تکمیل و زمینه توسعه و تکمیل طرح‌های نیمه تمام فراهم آمده اما همچنان مطالبات مردم و خواسته‌های آنها به شکل کامل جامه عمل نپوشیده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد نمونه این پروژه‌ها را طرح‌های توسعه فرودگاه، تکمیل و تجهیز بیمارستان ۱۲۰ تخت‌خوابی و همچنین چهاربانده کردن مسیر پارس‌آباد به سمت اردبیل اعلام کرد و افزود: هر یک از این پروژه‌ها در سال‌های گذشته آغاز شده ولی همچنان روند تکمیل آن در حال سپری شدن است.

صمدی بیان کرد: در کنار این پروژه‌ها با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای اتمام پایاب خدا‌آفرین و دشت فتحعلی و ایجاد تحول اساسی در حوزه اشتغال بخش کشاورزی و صنایع وابسته آن مدنظر و مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: امیدواریم بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری و پروسه استفاده شهروندان از این ظرفیت فراهم شده را به وجود آوریم و بسترهای لازم برای توسعه و تحقق زیرساخت‌های لازم با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر را فراهم بیاوریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: شهرستان پارس‌آباد از شهرستان‌های مستعد در مسیر جهشی برای رونق و توسعه همه‌جانبه است که می‌توانیم با حمایت به منابع اعتباری دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این حوزه موفق عمل کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل در این جلسه با بیان اینکه پروژه عظیم پایاب سد خداافرین در مدت چهار سال اجرایی شده و اراضی دیم منطقه به آبی تبدیل می‌شود افزود: در کنار توسعه ۶۲ هزار هکتار اراضی مستعد ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و اشتغال مستقیم کشاورزی از برنامه‌های توسعه‌ای در این زمینه است.

عدیل سروی با بیان اینکه توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای، صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی و برخی دیگر از طرح‌های توانمندسازی در حوزه زراعی و باغی می‌تواند زمینه‌ساز تحول در این حوزه باشد، تصریح کرد: تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم تا منطقه مغان در مسیر جهش توسعه‌ای کشاورزی واقعی قرار گیرد.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...