قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: مارس 4th, 2016 | 20:05 ب.ظ| كد خبر: 2197
امام جمعه پارس‌آباد:
انتخابات پشتوانه قدرت و صلابت نظام اسلامی است/منتخبان مردم وعده‌هایشان را فراموش نکنند
انتخابات پشتوانه قدرت و صلابت نظام اسلامی است/منتخبان مردم وعده‌هایشان را فراموش نکنند امام جمعه پارس‌آباد گفت: انتخابات ۷ اسفند پشتوانه قدرت، صلابت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی است که هیچ وقت از این ابهت و عظمت کاسته نمی‌شود.

به گزارش مغان رسا، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌‌آباد اظهار کرد: حضور معنادار مردم در انتخابات ۷ اسفند برای همگان ثابت کرد که این ملت بابصیرت خوب تشخیص می‌دهند و با حضور خودشان شکست دشمنان و فتنه‌گران را فراهم می‌آورند.

وی با بیان اینکه در بهترین شرایط مجلس شورای اسلامی باید به وظیفه اصلی خود که همان قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای آن است به شایستگی عمل کند گفت: مردم از منتخبان خود انتظار دارند وعده‌ها و شعارهایی که داده‌اند را  فراموش نکنند و با حضور در جایگاه مجلس بکوشند تا از این حق و حقوق به شایستگی دفاع شود.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با یادآوری اینکه در جایگاه مجلس و نمایندگی مردم مسئولیتی سنگین بر گردن منتخبان گذاشته شده است تا در ابعاد مختلف درست و منطقی تصمیم گرفته و اجازه ندهند تا حق و حقوقی پایمال شود،یادآور شد: توجه به منافع ملی و حضور موثر در کمیسیون‌های مختلف وظیفه اصلی نمایندگان در پیگیری مطالبات مردم است که به راحتی می‌توانند در این زمینه ادای وظیفه کنند.

رشادی با بیان اینکه بعد از رقابت‌ها باید صحنه کار تلاش و پیگیری مطالابت مردم در فضای دوستانه و رفاقت‌ها انجام شود، گفت: منتخبان مردم باید بدانند توجه و گرایش به احزاب گروه‌ها و نگاه سیاسی تنها وظیفه و تکلیف خود را در پیگیری مطالبات مردم قرار دهند تا در این زمینه یک حرکت واقع‌بینانه به انجام برسد.

وی ایام پایانی سال و ضرورت رسیدگی به حال فقرا و نیازمندان را یادآور شد و گفت: نباید در قبال نیازمندان جامعه بی‌تفاوت باشیم و یا بخواهیم نسبت به آنها انجام دین و یا تکلیفی را نداشته باشیم.

امام جمعه شهرستان  پارس‌آباد یادآور شد: هفته احسان و نیکوکاری فرصت استثنایی است تا افراد توانمند مالی به کمک نیازمندان بشتابند و زمینه‌ای را فراهم کنند تا فضایی شایسته برای کمک به نیازمندان فراهم آمده تا همه در ایام عید نوروز با شادی و سرور روزهای خوش عید را سپری کنند.

رشادی به سالروز تشکیل بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا نیز اشاره کرد و گفت: شهدا سرمایه‌ها و چشم و چراغ این ملت هستند و همواره باید راه و مسیر آرمانی آنها به شایستگی دنبال شود.

وی همچنین روز درختکاری را گرامی داشت و از هموطنان خواست تا در کاشت درخت و صیانت از این سرمایه‌ها و موهبت الهی تلاش جدی انجام دهند.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...