قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: فوریه 24th, 2016 | 17:21 ب.ظ| كد خبر: 2057
دکتر بهتاج:
توان و استعداد میزبانی مسابقات مختلف ملی، آسیایی و جهانی را داریم
توان و استعداد میزبانی مسابقات مختلف ملی، آسیایی و جهانی را داریم مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : توان و استعداد میزبانی مسابقات مختلف ملی، آسیایی و جهانی را با تجهیز ورزشگاه‌هایمان به برخی امکانات و تجهیزات داریم.

به گزارش مغان رسا، ایوب بهتاج  پیش از ظهر امروز در جلسه شورای عالی ورزش استان که با حضور مجید خدابخش استانداری اردبیل، حمید لطف الهیان شهردار اردبیل و جمعی از اعضای شورای عالی ورزش در سالن شیخ صفی استانداری برگزار شد اظهار کرد: ما توان و استعداد میزبانی مسابقات مختلف ملی، آسیایی و جهانی را با تجهیز ورزشگاه‌هایمان به برخی امکانات و تجهیزات داریم، به طوری که به شش فدراسیون اعلام آمادگی کردیم تا مسابقات خود را در سال آینده به صورت ملی و بین‌المللی برگزار کنند.

بهتاج تصریح کرد: اولین مسابقه آسیایی که در مجموعه ورزشی رضا زاده انجام خواهدشد مسابقات آسیایی والیبال می باشد که با هماهنگی هایی که با فدراسیون والیبال انجام گرفته این مسابقات در اردیبهشت ۹۵ در اردبیل محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: کفپوش ورزشگاه رضازاده اردبیل با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان در حال  نصب می باشد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان هدف از تعمیر و تجهیز این مجموعه ورزشی میزبانی و برگزاری مسابقات معتبر بین‌المللی و آسیایی در رشته‌های مختلف را برشمرد.

بهتاج در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در  حاضر ما طرح آمایش ورزشی منطقه ای در استان اردبیل را از دو سال پیش شروع کردیم بطوری که تا به امروز توانسته ایم در شهرستان گرمی سه بوکسور از ورزشکاران را برای عضویت در تیم ملی شناسایی کنیم.

خدابخش در این جلسه اظهار کرد:کارنامه اداره کل ورزش و جوانان بسیار عالی و قابل قبول هست همانطوری که شاهد رشد ۵۰درصدی ورزش نسبت به سال گذشته در حوزه قهرمانی و همگانی  بودیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد:اداره ورزش و جوانان استان با برنامه ریزی و عملیاتی کردن در زمینه احداث زمین و سالن های ورزشی باید به تناسب جمعیت و نیاز هر منطقه اقدام نمیاد تا اعتبارات تخصیص یافته در این مورد به طور مطلوب هزینه شود.

مجید خدابخش گفت: ورزش همگانی استان باید سعی در آن داشته باشد که با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در شهرستانهای اردبیل شاهد رشد و بالندگی ورزش در اقصی نقاط استان باشد.

حمید لطف الهیان نیز درنشست شورای عالی ورزش استان گفت: بزرگترین جاده سلامت کشور دور دریاچه شورابیل با همکاری استانداری و اداره کل ورزش و جوانان در هفت کیلومتر در خردادماه سال ۹۵همزمان با آزادی خرمشهر به بهره برداری خواهد رسید

لطف الهیان افزود:اولویت شهرداری اردبیل سلامت عمومی جامعه می باشد که این امر مهم فقط از طریق ورزش میسر خواهد شد.

شهردار اردبیل از ایجاد و تعریف ایستگاه دوچرخه سواری و جت اسکی در کنار رینگ پیاده روی خبر داد و گفت:برای ورزشکارانی که در این جاده سلامت درحال فعالیت ورزشی هستند کارت های شهروندی داده خواهد شد که این ورزشکاران و خانواده ها بتوانند از مباحث علمی در ورزش و یادگیری نکات علمی ورزشی هم برخوردار باشند .

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...