قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: فوریه 18th, 2016 | 19:55 ب.ظ| كد خبر: 1961
احداث نیروگاه برق حرارتی در پارس آباد
احداث نیروگاه برق حرارتی در پارس آباد ناظر و مشاور اجرای نیروگاه های کشور و مجری طرح اجرایی استان اردبیل از احداث نیروگاه برق حرارتی در شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش مغان رسا؛ میرحسین فغانی افزود: به زودی نیروگاه ۱۰مگاواتی تولید همزمان برق و حرارت(chp)در شهرستان پارس آباد احداث می شود.

وی گفت: جذب سرمایه گذار خصوصی در بخش تولید برق بخصوص نیروگاههایchp جزء اولویتهای وزارت نیرو است.

وی افزود: طرح احداث نیروگاه chp پارس آباد در چهار مولد ۷/۲ مگاواتی با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی با ۲۰۰میلیارد ریال اعتبار درقالب فاینانس خارجی احداث می شود.

فرماندار پارس آباد نیز با بیان اینکه شهرستان پارس آباد از لحاظ جمعیتی دومین شهر بزرگ استان بوده و به لحاظ گرمسیر بودن، مصرف برق این شهرستان در مقایسه با سایر مناطق استان بیشتر است گفت : احداث نیروگاه برق در این شهرستان ضروری است و ما نیز ضمن استقبال از سرمایه گذار حمایت لازم را انجام می دهیم.

اکبر صمدی با تاکید بر افزایش ظرفیت پست ۲۳۰ کیلو واتی مغان، خواستار اجرای پروژه های توانمند تولید برق آبی درسدها، کانال ها و پایاب آبرسانی با همکاری شرکت آب منطقه ای شد.

وی با یادآوری رشد جمعیت و ضرروت رفع مشکل افت ولتاژ برق و توسعه زیر ساخت برق در این شهرستان، نسبت به تأمین زمین موردنیاز برای احداث نیروگاه و اجرای طرح های توسعه برق قول مساعد داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، شهرستان پارس آباد را مستعدترین نقطه برای احداث نیروگاه های تولید برق دانست وگفت: با احداث و راه اندازی نیروگاه های برق توسط بخش خصوصی، این شرکت به صورت تضمینی و۲۴ ساعته برق تولیدی را خریداری میکند.

علیزاده از واگذاری انرژی خورشیدی به ۳۰۰ خانوار عشایری قشلاق کوچ رو درآینده نزدیک خبرداد وگفت با واگذاری انرژی خورشیدی چمدانی تنها ۱۵ درصد هزینه از مشترکان اخذ می شود.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...