قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: فوریه 16th, 2016 | 17:21 ب.ظ| كد خبر: 1896
دبیر ستاد انتخابات اردبیل گفت:
تائید صلاحیت نهایی ۱۲۲ نامزد در اردبیل/ سه داوطلب اضافه شدند
تائید صلاحیت نهایی ۱۲۲ نامزد در اردبیل/ سه داوطلب اضافه شدند دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: از سوی شورای نگهبان صلاحیت ۱۲۲ نامزد ثبت نام کننده برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای سلامی تائید نهایی شد.

به گزارش مغان رسا ،ماریا موسوی اعلام کرد: در استان اردیبل ۲۰۳ نامزد برای ورود به رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند که در نهایت و پس از بررسی صلاحیت آنها در هیئت های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان صلاحیت ۱۲۲ داوطلب تائید نهایی شد.

وی با بیان اینکه از تعداد ثبت نام کنندگان اولیه ۲۴ نفر در مراحل مختلف انصراف داده بودند، یادآور شد: ۵۷ نامزد رقابت های انتخاباتی نیز نتوانستند از هیئت های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان تائید صلاحیت بگیرند.

دبیر ستاد انتخابات استان با بیان اینکه در آخرین فرصت صلاحیت سه نامزد انتخاباتی از حوزه های انتخابیه این استان از سوی شورای نگهبان تائید شده است، تصریح کرد: صلاحیت این نامزدها پیش از این از سوی شورای نگهبان رد شده بود.

موسوی با اشاره به رقابت ۱۲۲ نامزد نهایی برای کسب هفت کرسی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رقابت در این استان در پنج حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین – پارس آباد و بیله سوار – خلخال و کوثر – مشگین شهر و حوزه انتخابیه گرمی صورت می گیرد.

به گفته وی تائید و رد صلاحیت نهایی نامزدهای رقابت های انتخابات مجلس امروز از طریق فرمانداران ابلاغ شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان همچنین با اشاره به رقابت سه نامزد برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان عنوان کرد: تبلیغات انتخابات خبرگان همزمان در سراسر کشور از ۲۲ بهمن ماه آغاز شده و هم اکنون در سطح استان اردبیل نیز ادامه دارد.

استان اردبیل در حال حاضر دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...