قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: فوریه 12th, 2016 | 08:05 ق.ظ| كد خبر: 1861
نفرات برتر مسابقه دارت کارمندان زن شهرستان پارس آبادمشخص شدند
نفرات برتر مسابقه دارت کارمندان زن شهرستان پارس آبادمشخص شدند مسابقه دارت بین کارمندان زن شهرستان پارس آباد بمناسبت دهه فجر برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت دهه ی مبارک فجریک دوره مسابقه دارت ویژه بانوان کارمند شهرستان پارس آباد با شرکت ۵۰ نفر در سالن فجربرگزارشد

این رقابت که با پرتاب ۵ تیرتوسط شرکت کنندگان همراه بود، خانم همراه زاده از بهزیستی به عنوان قهرمانی دست یافت،خانم فخیمی از بهزیستی دوم شد و رقیه عیونی از دانشگاه آزاد  عنوان سوم را به خود اختصاص دادو خانم عبدالله زاده نفر چهارم شد که با لوح تقدیر و جوایزی ارزنده از آنان تجلیل شد.

در مراسم اهدای جوائز انور موسی زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد گفت :ورزش باید در زندگی مردم تاثیرگذار بوده و به فرهنگ عمومی در جهت تامین سلامت آنان و کاهش آسیب های اجتماعی تبدیل شود.

موسی زادگان بااشاره به تاثیر فضای مجازی بر سلامت نوجوانان و جوانان، افزود: امروز وابستگی بیش از حد نوجوانان و جوانان به فضای مجازی از خطر اعتیاد نیز بیشتر است که باید با آموزش صحیح به آنان اطلاع رسانی شودکه خانواده ها بخصوص مادران نقش بسزایی در جلوگیری از این خطرات دارند.

وی اضافه کرد با توجه به تاثیرنقش زنان در سلامت خانواده و همچنین جامعه در پایین آوردن نرخ رو به رشد آسیب های اجتماعی دارای اهمیت است و در صورت عدم توجه به این امر نه تنها کانون خانواده به عنوان جامعه ای کوچک،بلکه در سطح کلان ترکل جامعه را دچار خسارت های جبران ناپذیری می نماید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد تاکید کردنگاه ویژه به حضور زنان در جامعه کنونی و نقش آفرینی آنان درکنار سایر اقشار جامعه موجب توانمندی ، پیشرفت جامعه و کمک به پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شود.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...