قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: فوریه 10th, 2016 | 19:09 ب.ظ| كد خبر: 1819
فرمانده نیروی انتظامی؛
سارقان حرفه ای قطعات خودرو در پارس آباد به دام افتادند
سارقان حرفه ای قطعات خودرو در پارس آباد به دام افتادند فرمانده انتظامی پارس آباد از دستگیری سارقان حرفه ای قطعات و لوازم خودرو در این شهرستان مرزی خبرداد.

به گزارش مغان رسا؛ سرهنگ بهمنی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در روزهای اخیر،عوامل پلیس آگاهی منطقه با اجرای طرح های پیشگیرانه، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح، کنترل صنوف، فعال سازی منابع و انجام کارهای اطلاعاتی، در عملیاتی ویژه موفق به دستگیری دو نفر از سارقان حرفه ای قطعات خودرو به هویت های معلوم و کشف اموال مسروقه شدند.

وی اضافه کرد: دستگیرشدگان که از سارقان سابقه دار هستند در بازجویایی اولیه به ۲۰فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در منطقه و فروش اموال سرقت شده به تعدادی مالخر اعتراف کردند.

وی ارزش اموال سرقتی کشف شده را حدود ۱۲۰میلیون ریال ذکر و بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار وثیقه به میزان ۱۰میلیارد ریال روانه زندان شدند.

بهمنی با قدردانی از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه موارد مشکوک و ضروری در زمینه های مختلف از جمله سرقت، قاچاق کالا ، مواد مخدر، نزاع و درگیری، شرارت، تصادفات و وقایع مهم انتظامی ، موضوع را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.

منبع: مغانه

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...