قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژانویه 14th, 2016 | 13:16 ب.ظ| كد خبر: 1581
استاندار اردبیل:
میزبانی جام کنفدراسیون والیبال آسیا ۲۰۱۶در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
میزبانی جام کنفدراسیون والیبال آسیا ۲۰۱۶در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود استاندار اردبیل گفت: ورزشگاه ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل به منظور برگزاری مسابقات بین‌المللی والیبال تجهیز و نوسازی می‌شود.

به گزارش مغان رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، مجید خدابخش در جلسه شورای عالی ورزش همگانی و قهرمانی تصریح کرد: اردبیل برای اولین بار به‌عنوان میزبان مسابقات آسیایی در نظر گرفته شده است و برگزاری این مسابقات به عزم همگانی و وحدت تمامی دستگاه‌ها نیاز دارد.

وی با تأکید به اینکه برگزاری مسابقات آسیایی حیثیت ملی است، متذکر شد: دستگاه‌های مجری و متولی باید از هم اینک برای جزئی‌ترین نیازمندی‌ها و مؤلفه‌های این برنامه بزرگ برنامه‌ریزی داشته باشند.

استاندار اردبیل افزود: ضروری است فدراسیون والیبال نمایندگان خود را به استان اردبیل اعزام کند تا نیازمندی‌های برگزاری این مسابقه موردبررسی قرار گیرد.

خدابخش بیان کرد: متأسفانه کفپوش این سالن زیرسازی مناسبی ندارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تجهیز و نوسازی این سالن در نظر گرفته شده که  ۳۳ درصد از این مبلغ اختصاص یافته است و حدود ۳۰۰ میلیون دیگر نیز برای تکمیل و تحویل آن نیاز است.

وی محل اسکان مسافران را هتل لاله سرعین عنوان و اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اقدامات خود برای برگزاری مطلوب این مسابقات را آغاز کرده است.

وی با تأکید به اینکه برگزاری این مسابقات رویداد کم‌نظیر تاریخی برای استان است، تصریح کرد: حتی نسبت به بهسازی معابر و پارکینگ‌ها و رفاه حال مهمانان تمهیداتی اندیشیده می‌شود.

استاندار اردبیل در خصوص درخواست اختصاص بخشی از مالیات کارخانه‌ها به ورزش اضافه کرد: این مهم در قانون طرح‌شده و واحد تولیدی می‌تواند برای فعالیت آموزشی و ورزشی تا ۱۰ درصد ارزش‌افزوده را اختصاص دهد.

به گفته خدابخش کارخانه‌ها باید نسبت به اجرای این طرح توجه داشته باشند و درعین‌حال صرفاً در این دو حوزه هزینه کنند تا از مالیات آن‌ها به میزانی که برای آموزش و ورزش هزینه کرده‌اند به آن‌ها بازگردانده شود.

وی با یادآوری اینکه قبلاً این طرح توسط آموزش‌وپرورش و شهرداری جداگانه اجرا می‌شد، اضافه کرد: در حال حاضر دارایی این پول را دریافت می‌کند و بعد از هزینه کرد کارخانه به ورزش به وی بازمی‌گرداند.

استاندار اردبیل در پایان متذکر شد:به احتمال قوی استان اردبیل میزبانی مسابقات بین‌المللی والیبال در اردیبهشت سال ۹۵ را خواهد کرد.


کلمات کلیدی: , ,
جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...