قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژانویه 10th, 2016 | 07:40 ق.ظ| كد خبر: 1463
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد:
واگذاری ۱۴ پروژه ورزشی اردبیل به بخش خصوصی
واگذاری ۱۴ پروژه ورزشی اردبیل به بخش خصوصی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از واگذاری ۱۴ طرح نیمه تمام ورزشی درراستای اجرای ماده ۲۷ قانون بودجه سالانه به بخش خصوصی خبر داد.

ایوب بهتاج در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: ۱۳ فرایند اجرای ماده ۲۷ را که شامل شناسایی و واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی به انجام رساندیم و در حال انتشار آگهی مزایده برای واگذاری ۱۴ طرحی هستیم که مشخصات آن احصا شده و مقدمات واگذاری و فروش آن به بخش خصوصی تا این لحظه فراهم آمده است.

وی با یادآوری اینکه این پروژه‌ها شامل تکمیل سالن‌های ورزشی، ساخت هتل ورزشی، کمپ‌ها و برخی پروژه‌های در حال اجرای مناطق مختلف است، افزود: سرمایه‌گذاران تمایل دارند به جای روش بی. ‌او. ‌تی از روش بی. ‌او. ‌او که در حقیقت انتقال مالکیت است برای به نتیجه رساندن سرمایه‌گذاری‌های خود استفاده کنند.

بهتاج گفت: اکثر صاحبان سرمایه تمایل دارند تا در کنار واگذاری زمین پروژه را به اجرا رسانده و زمینه بهره‌برداری از آن را فراهم کنند که این خود مشکلاتی را به وجود آورده و مانعی در جلوی راه واگذاری‌های به بخش خصوصی به وجود آورده است.

وی در ادامه اظهار کرد: ۳۰ درصد منابع اعتباری تخصیصی از محل این یک درصد برای توسعه امور جوانان شامل کمک به اشتغال و ازدواج آنها، ‌غنی‌سازی اوقات فراغتشان به همراه توسعه و استمرار فرهنگ اسلامی، تقویت روحیه کارآفرینی، مهارت‌آموزی و اخلاق و فرهنگ کار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: انتظار داریم راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و دستگاه‌های مرتبط با وزارت نیرو در استان از محل منابع ملی خود نیز در تخصیص این یک درصد پیشقدم شوند تا ما بتوانیم از این محل برخی از طرح‌ها و برنامه‌هایمان را اجرا کنیم.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...