قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژانویه 6th, 2016 | 17:59 ب.ظ| كد خبر: 1394
قانون ،عقلانیت و اخلاق،کنشی بود که مجموعه دولت در پارس آباد برگزید
قانون ،عقلانیت و اخلاق،کنشی بود که مجموعه دولت در پارس آباد برگزید عمل قانونی مجموعه ی فرمانداری پارس آبادمغان و مراجع ذی ربط در تایید صلاحیت اکثر کاندیدهای نمایندگی مجلس دهم خواست اراده ملت بود

به گزارش مغان رسا،عمل قانونی مجموعه ی فرمانداری پارس آبادمغان و مراجع ذی ربط در تایید صلاحیت اکثر کاندیدهای نمایندگی مجلس دهم -( که بی گمان صدها قافله ی دل طرفدارانشان در پی آنها روان و دوان است)- نشانه ی بارز احترام به “خواست ملت” و “اراده ی عمومی” بود.
از این رو به سهم خویش و به نیابت از خیل عظیم دوستان خود در عرصه های مختلف،مراتب قدر دانی و حمایت خویش را از عمل اخلاقی و عقلانی این مجموعه ی گرانقدر،اعلام میداریم.

همچنین لازم است تاکید کنم که بگمانم این ارگان و تشکیلات با این کنش صحیح،دست کم سه امر و نکته معروف را در عمل و مقام اثبات،ثابت کرد:
۱٫نخست اینکه به فرمایش رهبر کبیر انقلاب میزان رای ملت است.
۲٫دوم اینکه دولت اعتدال لاجرم برخاسته از رای همین ملت است که چنین در مقام عمل نیز به تایید کاندیدهای آنها بر خواسته و به آرای ملت احترام میگذارد.
۳٫و سوم و مهمتر اینکه رافت اسلامی و ایجاد بستری باز،شایسته ی حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است که آرمان و بنیادش جز جمهوریت و اسلامیت ،آزادگی و برابری و برادری چیزی نبوده است .

نهایتا امیدواریم مجموعه ی گرانقدر هیاتهای نظارت و شورای نگهبان،پاسدار و نگهبان این حق الناس مورد اشاره مقام معظم رهبری باشند .

منبع : شهریمیز ، امین جباری

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...