۱۴۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان پارس آباد هستند

چاپ

به گزارش مغان رسا؛ اکبر صمدی امروز در نشست با اعضای کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان پارس آباد گفت: امسال بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نفر به عنوان عوامل هیئت اجرایی، هیئت نظارت، انتظامی و هیئت بازرسی در امر برگزاری انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان پارس آباد همکاری می‌کنند.
وی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه شهرستان پارس آباد روز ۷ اسفند ماه با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر صفحه نو در مشارکت مردمی بر جای خواهند گذاشت، افزود: شهرستان مرزی پارس آباد هم اکنون نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد حدود ۱۴۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند و انتظار می‌رود حداکثر این افراد در عرصه انتخابات حضور داشته باشند.
فرماندار پارس آباد در ادامه با بیان اینکه ۵ کمیته تخصصی انتخابات از ماههای گذشته فعالیت خود را در زمینه برنامه ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری در پارس آباد آغاز کرده است، از استقرار ۱۶۸ شعبه اخذ رأی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲۲ شعبه بصورت ثابت و ۴۶ شعبه بصورت سیار خواهد بود.
صمدی با اشاره به تقسیم بندی شعبات اخذ رای در این منطقه ادامه داد: تعداد ۸۴ شعبه در شهر پارس آباد و بخش مرکزی،۳۷ شعبه در بخش اصلاندوز، ۲۴ شعبه در بخش تازه کند و ۲۳ شعبه در بخش اسلام آباد اسقرار خواهند یافت.
فرماندار پارس آباد تعداد کل نامزدهای ثبت نامی برای کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه پارس آباد و بیله سوار را ۴۷ نفر عنوان کرد  و گفت: از این تعداد ۱۱ نفر در جریان بررسی صلاحیتها انصراف، ۱۵ نفر عدم احراز صلاحیت و رد صلاحیت و تعداد ۲ نفر از سایر حوزه ها به حوزه انتخابیه شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار انتقالی گرفتند که در مجموع تعداد ۲۳ نفر به رقابت با یکدیگر می پردازند.