قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: فوریه 20th, 2016 | 20:03 ب.ظ| كد خبر: 2014
فرماندار شهرستان پارس آباد:
۱۴۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان پارس آباد هستند
۱۴۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان پارس آباد هستند فرماندار پارس آباد گفت: ۱۴۰ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستند.

به گزارش مغان رسا؛ اکبر صمدی امروز در نشست با اعضای کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان پارس آباد گفت: امسال بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نفر به عنوان عوامل هیئت اجرایی، هیئت نظارت، انتظامی و هیئت بازرسی در امر برگزاری انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان پارس آباد همکاری می‌کنند.
وی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه شهرستان پارس آباد روز ۷ اسفند ماه با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر صفحه نو در مشارکت مردمی بر جای خواهند گذاشت، افزود: شهرستان مرزی پارس آباد هم اکنون نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد حدود ۱۴۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند و انتظار می‌رود حداکثر این افراد در عرصه انتخابات حضور داشته باشند.
فرماندار پارس آباد در ادامه با بیان اینکه ۵ کمیته تخصصی انتخابات از ماههای گذشته فعالیت خود را در زمینه برنامه ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری در پارس آباد آغاز کرده است، از استقرار ۱۶۸ شعبه اخذ رأی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲۲ شعبه بصورت ثابت و ۴۶ شعبه بصورت سیار خواهد بود.
صمدی با اشاره به تقسیم بندی شعبات اخذ رای در این منطقه ادامه داد: تعداد ۸۴ شعبه در شهر پارس آباد و بخش مرکزی،۳۷ شعبه در بخش اصلاندوز، ۲۴ شعبه در بخش تازه کند و ۲۳ شعبه در بخش اسلام آباد اسقرار خواهند یافت.
فرماندار پارس آباد تعداد کل نامزدهای ثبت نامی برای کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه پارس آباد و بیله سوار را ۴۷ نفر عنوان کرد  و گفت: از این تعداد ۱۱ نفر در جریان بررسی صلاحیتها انصراف، ۱۵ نفر عدم احراز صلاحیت و رد صلاحیت و تعداد ۲ نفر از سایر حوزه ها به حوزه انتخابیه شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار انتقالی گرفتند که در مجموع تعداد ۲۳ نفر به رقابت با یکدیگر می پردازند.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...