قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 8th, 2016 | 19:48 ب.ظ| كد خبر: 4982
کمیت آموزش در حد مطلوبی است اما کیفیت مورد قبول نیست
کمیت آموزش در حد مطلوبی است اما کیفیت مورد قبول نیست معاون فرماندار پارس آباد ۱۶ آذر در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور از نامطلوب بودن کیفیت آموزش دربرخی از دانشگاهها خبر داد

به گزاش مغان رسا ، عدالت حاجی پور معاون فرماندار پارس آباد درمراسم گرامیداشت ۱۶آذر روز دانشجو درمحل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور که با حضور حجت الاسلام رشادی امام جمعه و جمعی از مسئولین دانشجویان واساتید دانشگاه گفت:آذر سال ۱۳۳۲ نیروهای نظامی رژیم در دانشکده فنی دانشگاه تهران در پاسخ به اعتراض دانشجویان به حضور ایادی استکبار فرمان آتش صادر کرده و دانشجویان در صحن طبقه اول به خون می‌غلطند عده‌ای زخمی شده و در این میان سه نفر از دانشجو به نام‌های احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیا و مهدی شریعت رضوی به شهادت رسیدند.

حاجی پور افزود : فلسفه روز دانشجو مبارزه با استکبار است و آنچه که ۱۶ آذر را به روز دانشجو تبدیل کرده، همین مسئله استکبارستیزی و استبداد ستیزی است

معاون فرماندار پارس آباد اظهار داشت: باید نقش استکبار ستیزی دانشجویان در جنبش دانشجویی فراموش نشود و همواره به این نقش در جامعه تاکید شود. وی با بیان اینکه دانشجویان بیشترین نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، افزود: در دوران دفاع مقدس نیز دانشجویان به خوبی نقش خود را ایفا کردند.

وی در ادامه به کیفیت آموزش اشاره کرد و افزود : الحمدالله به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی با گسترش دانشگاهها در سراسر کشور، کمیت آموزشی هیچ مشکلی ندارد اما کیفیت آموزش در دانشگاهها مود قبول نیست این یک واقعیت است دانشگاهیان باید به حوزه پژوهش اهمیت داده  و پژوهش و پژوهشگری را در جامعه دانشجویی تبین و نهادینه کنند.

معاون فرماندار پارس آباد با اشاره موفقیت دولت تدبیر امید در مهار مشکلات افزود: با اتخاذ یک سیاست موفق خارجی موفق و کشاندن کشورهای ابرقدرت دنیا به پای میز مذاکره در حوزه انرژی هسته ای و تثبیت حق طبیعی ایران به داشتن غنی سازی اورانیوم را به عنوان مصداق روشنی از این موفقیت ها دراین زمینه بیان کرد.

معاون فرماندار پارس آبادگفت : در منطقه با عنایت ویژه مقام معظم رهبری و دولت تدبیر  یک میلیارد دلار اعتبار برای مهار آبهای مرزی به استان اختصاص داده که ۸۰% آن برای منطقه هزینه خواهد شد تا موجب رونق اقتصادی و اشتغالزایی جوانان منطقه شود.

مهندس حاجی پور ازفعالیت  ۲۷۰پروژه با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان در شهرستان خبر داد و گفت : از جمله طرحهای مهم منطقه پایاب سد خداآفرین ، تصفیه خانه فاضلاب، فرودگاه ،بیمارستان ۱۶۰تختخوابی و چهاربانده نمودن جاده پارس آباد – سربندمی باشد .

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...