قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژانویه 13th, 2016 | 15:57 ب.ظ| كد خبر: 1559
کمیته های ۱۲گانه ستاد دهه فجر پارس آباد انتخاب شد
کمیته های ۱۲گانه ستاد دهه فجر پارس آباد انتخاب شد اعضای کمیته های ۱۲ گانه ستاد دهه فجر شهرستان پارس آباد مغان مشخص و حجت الاسلام حسن باقری به عنوان مسوول و یوسف روزگاری به عنوان دبیر این ستاد انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مغان رسا، معاون فرماندار پارس آباد در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان پارس آباد گفت: دهه مبارک فجر سرآغاز طلوع خورشید تابان انقلاب اسلامی و سرافرازی ملت ایران است.

یاسر ندایی  افزود: در ایام الله فجر، اسلام تولدی دوباره یافت از این رو این دهه نقطه عطفی در تاریخ ایران محسوب می شود.

وی ادامه داد: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری های پیامبر گونه امام راحل و مقام معظم رهبری ایران اسلامی با وجود تحریم ها و شیطنت های دشمنان، به پیشرفت های بزرگی نایل شده است.

وی بر ضرورت حراست و صیانت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: دهه فجر فرصت بسیار خوبی برای بیان و اطلاع رسانی خدمات و برنامه های دولت است.

وی با اشاره به نقش مؤثر و راهبردی مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف ، ادامه داد: حضور فعال اقشار مختلف مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی، نقش به سزایی در پیشرفت و توسعه کشور داشته و دارد.

ندایی با بیان اینکه ایران اسلامی امن ترین کشور دنیاست، اضافه کرد: این امنیت در سایه رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران، صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا و تدابیر و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی همه جانبه ملت همیشه در صحنه ایران حاصل شده است.

 

منبع: مغانه

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...