قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 9th, 2016 | 18:16 ب.ظ| كد خبر: 3864
کلینیک غربالگری سرطان و شیمی‌درمانی در پارس‌آباد راه‌اندازی می‌شود
کلینیک غربالگری سرطان و شیمی‌درمانی در پارس‌آباد راه‌اندازی می‌شود فرماندار پارس‌آباد گفت: کلینیک غربالگری سرطان و شیمی‌درمانی در پارس‌آباد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش مغان رسا ، اکبرصمدی فرماندار پارس آباد گفت : در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهرستان پارس‌آباد در حد شأن و جایگاه واقعی آن به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان، هم در بحث توسعه و عمران شهری و هم نوسازی و عمران و آبادانی روستاها و قشلاقات تابعه براساس ضرورت‌ها و نیازهای اساسی و زیربنایی منطقه اقدامات جدی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در وهله اول اقدام به تدوین برنامه جامع و راهبردی و اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های شهرستان کردیم تا با رویکردی برنامه‌محور خارج از سیاست‌های سلیقه‌ای و روزمرگی برنامه‌های دولت تدبیر و امید در این خطه اجرایی شود.

فرماندار پارس‌آباد عنوان کرد: بر همین اساس طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در راستای پیگیری اعتبارات مورد نیاز آنها و حل و فصل مسائل و مشکلات بر جای مانده از قبل و فعال کردن کلیه طرح‌های راکد، متوقف و پروژه‌های نیمه‌تمام اقدام کرده‌ایم.

صمدی افزود: از مهم‌ترین این پیگیری‌ها می‌توان به تکمیل و بهره‌برداری سریع از فاضلاب شهر پارس‌آباد و تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس‌آباد با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در بخش سیویل و ساختمان بیمارستان ۵۰ میلیارد تومان برای تجهیزات بیمارستانی همچنین تکمیل عملیات اجرایی مرکز درمان بستر اصلاندوز و اجرای سریع کلینیک‌های تخصصی درمانی و کلینیک غربالگری سرطان و شیمی‌درمانی در پارس‌آباد با اعتباری نزدیک ۵۰ میلیارد ریال اقدامات اجرایی انجام شده است.

فرودگاه پارس‌آباد تا پایان امسال مجدداً راه‌اندازی می‌شود

رئیس شورای اداری شهرستان پارس‌آباد از پیگیری و اخذ سه هزار تن قیر رایگان از وزارت راه و شهرسازی خبر داد و اضافه کرد: تعریض و اجرای سه لایه روکش آسفالت باند فرودگاه و همچنین راه‌اندازی مجدد فرودگاه پارس‌آباد بعد از پنج سال تعطیلی تا پایان سال‌جاری در دستور کار قرار گرفته است.

صمدی از پیگیری و شروع عملیات اجرایی چهار بانده کردن محور اصلی و ترانزیتی پارس‌آباد – سربند – اردبیل از طرف پارس‌آباد و ادامه عملیات اجرایی پروژه از طرف اردبیل و مشگین‌شهر خبر داد و گفت: پیگیری و حل مسائل و مشکلات اعتباری و مالی شهرداری‌های تابعه و تأمین اعتبار لازم برای توسعه و عمران شهرهای پارس‌آباد به طوریکه در هر چهار شهر پارس‌آباد، اصلاندوز، اسلام‌آباد و تازه‌کند فصل جدیدی از عمران شهری اعم از آسفالت، پیاده‌روسازی، بهسازی و نوسازی پارک‌ها و فضای سبز و نورپردازی، زیباسازی و مبلمان شهری را شاهد هستیم.

وی در ادامه سخنان خود افزود: در بخش اقتصادی پیگیری لازم از مجمع نمایندگان استان برای طرح مجدد منطقه آزاد تجاری و اقتصادی به عنوان مهمترین محور توسعه شهرستان پارس‌آباد در مجلس دهم انجام شده است.

صمدی تصریح کرد: با تحقق این امر و امتیازات لازم که به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اختصاص پیدا می‌کند، شاهد ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و مشارکت عمومی در طرح‌های مختلف اقتصادی و به تبع رونق اقتصادی و توسعه و پیشرفت بیشتر منطقه با توجه به قابلیت‌های عظیم و ظرفیت‌های بسیار خوب مرزی، گردشگری، کشاورزی، دامپروری و صنعت، معدن و صنایع تبدیلی و تکمیلی هستیم.

رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: در ادامه پیگیری اجرای سریع زیرساخت‌های ناحیه صنعتی پارس‌آباد و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این ناحیه و نشست‌های مشترک با صاحبان صنایع و طرح‌های اقتصادی به ویژه کارخانه‌های راکد و نیمه‌فعال واقع در شهرک صنعتی پارس‌آباد انجام شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های قانونی به ویژه در راستای شعار سال که اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده در این باب تلاشی فراگیر انجام می‌دهیم.

صمدی ادامه داد: طرح‌های تولیدی و اقتصادی جدیدی هم پیگیری شده و شاهد کلنگ‌زنی آنها بودیم که برخی در روزهای آتی اجرایی می‌شود.

فرماندار پارس‌آباد گفت: از آن جمله طرح گاوداری پنج هزار رأسی دشت فتحعلی و نیروگاه برقی ۲۰ مگاواتی با مشارکت بخش خصوصی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و کارخانجات لبنیاتی و اختصاص یک‌هزار هکتار از اراضی پایاب سد خداآفرین برای کشت گلخانه‌ای توسط جهاد کشاورزی و مشارکت بخش خصوصی از جمله آنهاست.

فارس


جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...