قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 20th, 2016 | 19:19 ب.ظ| كد خبر: 4047
فررماندار پارس آباد
چهار بانده کردن جاده پارس آباد ، اردبیل از مطالبات مردم است
چهار بانده کردن جاده پارس آباد ، اردبیل از مطالبات مردم است فرماندار پارس آباد مغان گفت: چهار بانده کردن جاده پارس آباد ، اردبیل یکی از مطالبات مردم پارس آباد است.

به گزارش مغان رسا  ، اکبر صمدی روز چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات راه های مواصلاتی این شهرستان با بیان موقعیت راههای اصلی و فرعی و ترانزیتی بودن جاده پارس آباد گفت: جاده ترانزیتی و تردد خودروها و کامیون های سنگین کشور مقابل به مقصد نخجوان از داخل شهر پارس آباد عبور می کند و اصلاح و مرمت کمربندی شهر پارس آباد ضروری است.
او افزود: در سال جاری پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته که با توجه به گستردگی عملیات اجرایی آن کفاف نمی کند و نیازمند عزم جدی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل است.
صمدی در ادامه به اجرای جاده روستایی قره تپه و روکش آسفالت محور اصلاندوز به جلفا تاکید کرد.
فرماندار پارس آباد همچنین به آمار ترافیک و تصادفات جاده ای اشاره و خواستار ترمیم و بازسازی جاده های روستایی این شهرستان شد.
حیدری معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز دراین جلسه از تامین قیر مورد نیاز برای اصلاح و مرمت کمربندی پارس آباد خبرداد و گفت: ۵/۸ کیلومتر راه روستایی قره تپه در صورت همکاری ادارات ذیربط با ۱۲ میلیارد ریال اجرایی می شود.
وی همچنین از اتمام زیر ساخت محور اصلاندوز به جلفا خبرداد و گفت: امسال ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت در مسیر یاد شده با صرف ۵۰ میلیارد ریال اجرا می شود.

ایرنا

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...