قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: سپتامبر 26th, 2016 | 19:05 ب.ظ| كد خبر: 4537
پیام تبریک سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی بمناسبت آغاز سال تحصیلی
پیام تبریک سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی بمناسبت آغاز سال تحصیلی دکتر قادر وظیفه دمیرچی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر واحد پارس آباد به مناسبت آغاز سال تحصیلی پیام تبریکی خطاب به دانشجویان و جامعه دانشگاهی دانشگاه جامع علمی کاربردی صادر کرد.

به گزارش مغان رسا ، به نام خداوندی که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد. به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور «اندیشه» و «تفکر» آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد و با سلام و درود به اصحاب فکر و فرهنگ و پیشتازان علم و معرفت، بار دیگر فصل روشن «مهر» مقارن با هفته شکوهمند «دفاع مقدس» طنین انداز یاد و خاطره‌ی شهیدان و جانبازان و آزادگان سرافراز این مرز و بوم را به ارمغان آورد و یاد آور شد که پاسداری از حرمت خون شهیدان در «سنگر دانشگاه » وظیفه تک تک دانشگاهیان است.
ما نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر تجدید میثاق نموده و همواره پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه زندگی و کار خود قرار می‌دهیم تا بتوانیم تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد کرده و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی را در قالب یک دانشگاه نسل سوم محقق سازیم.
دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف مهارت آموزی با نگاه به بازار کار تأسیس شده است و مهارت آموزی و کارآفرینی به جای مدرک گرایی در رشد و توسعه اقتصادی نقشی اساسی دارد و قطعا در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش برجسته‌ای دارد.

دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر واحد پارس آباد صحیفه نورانی معرفت را با سرانگشت تکاپو ورق می زند و دروازه های آسمانی بینش و دانایی را به روی صدها دانش پژوه می گشایند و با اجرای برنامه‌های ارتقاء کیفیت خود، در تأمین نیازهای منطقه و کشور به نیروهای ماهر و توانمند موفق‌تر از گذشته عمل می کند و خواهد کرد.
در پایان با استعانت از حضرت ولی عصر (عج)، برای کلیه دانشجویان عزیز، مدرسان گرامی و کارکنان دلسوز و تلاشگر دانشگاه، توفیق روز افزون از درگاه الهی مسألت دارم و آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان عزیز و خانواده آنها، مدرسین محترم و کارکنان پرتلاش دانشگاه، صمیمانه تبریک می گویم.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...