پروازهای فرودگاه پارس‌آباد تا مهر‌ماه دایر می‌شود

چاپ

به گزارش مغان رسا ، علی آذرنژاد گفت‌: عملیات آسفالت‌ریزی تکمیل شده و آخرین مراحل بهسازی فرودگاه پارس‌آباد در حال انجام است که امیدواریم تا آخر مهر ماه پروازهای فرودگاه پارس‌آباد دایر شده و هموطنانمان بتوانند از پروازهای مستقیم این فرودگاه به مقاصد مختلف استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در گرامیداشت هفته دولت روز گذشته در سرعین با ارزش ۳ میلیارد تومان پروژه‌ها و طرح‌های مختلف اعم از عمرانی، اقتصادی و تولیدی به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد:‌ در گرامیداشت هفته دولت در مجموع ۴۸۸ پروژه در سطح استان با ۶۴۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت:‌ این پروژه‌ها در حوزه مدرسه‌سازی، راهسازی، کانال‌کشی، طرح‌های هادی روستایی، گازرسانی، برق‌رسانی و همچنین طرح‌های توسعه مخابرات است که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

آذرنژاد حضور معاونان استاندار را به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها با هدف ارائه گزارش یک ساله از فعالیت‌های دولت یادآور شد و افزود: هر چند ما با کمبود اعتبارات روبه‌رو هستیم اما با تخصیص منابع اعتباری در حال حاضر همه پروژه‌های استان اردبیل فعال است و هیچ پروژه راکدی نداریم بلکه سعی کردیم همه پروژه‌های نیمه‌تمام را به نحوی تکمیل و آنها را برای راه‌اندازی در اولویت قرار دهیم.

فارس