قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژوئن 15th, 2016 | 17:13 ب.ظ| كد خبر: 3484
فرماندار پارس آباد
پارس آباد مغان فضاهای فرهنگی و تفریحی برای بانوان ندارد
پارس آباد مغان فضاهای فرهنگی و تفریحی برای بانوان ندارد فرماندار پارس آباد مغان گفت: در این شهرستان فضاهای فرهنگی و تفریحی برای بانوان وجود ندارد.

به گزارش مغان رسا ، اکبر صمدی روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون امور بانوان این شهرستان افزود: حدود نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می دهند از این رو ضروری است با ایجاد فضاهای مناسب برای فعالیت آنها به پویایی و نشاط خانواده ها کمک کرده و از فعالیت های این قشر در عرصه های سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی استفاده شود.
وی با بیان اینکه وظیفه مشاوران بانوان راهبری و هدایت است نسبت به حمایت مدیران از امور بانوان برای برطرف کردن قسمتی از مشکلات حوزه زنان تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ از سوی مقام معظم رهبری به سال ‘اقنصاد مقاومتی، اقدام و عمل’ گفت:
مقام عظمای ولایت با تبیین نقشه راه سال که یک چراغ راه یک ساله برای مسوولان است به تحقق آن تاکید فرموده اند و از این رو مسوولان باید در توانمند سازی بانوان و ورود آنها در عرصه های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی بیشتر تلاش کنند.
فرماندار پارس آباد با بیان اینکه بیشترین اعتبارات استانی به این شهرستان اختصاص یافته ادامه داد: امسال قصد داریم طرح های نیمه تمام را تکمیل و راه اندازی کنیم که با تحقق این مهم بخش زیادی از مشکلات منطقه برطرف می شود.
وی با یادآوری آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس مشاور امور بانوان شهرستان را به مشارکت در طرح غنی سازی اوقات فراغت فرا خواند.

منبع: ایرنا

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...