والیبال پارس آباد مقتدارنه فینالیست شد+تصاویر

چاپ

به گزارش مغان رسا، مسابقات لیگ والیبال استان یادواره “سردار شهید حسین همدانی “امروز با برگزاری یک بازی از نیمه نهایی بین تیم های پارس آباد و بیله سوار یک پای فینال مشخص شد .

دراین بازی که به میزبانی پارس آباد برگزارشد والیبالیست های پارس آباد توانست  سه بر صفر با یک بازی بی نقص حریف قدرتمند خود را شکست دهند در این بازی تیم پارس آباد  با نتایج ۲۵بر۲۰ – ۲۵بر۱۶ و ۲۵بر۱۶ به پیروزی دست یافت .

 

ست اول شروع ضعیف اما امیدوار کننده

تیم والیبال پارس آباد ست  اول را ضعیف شروع کرده حتی ۵اختلاف امتیاز عقب افتاد اما تشویق بی امان تماشاگران و هدایت هوشمندانه کادر فنی ضمن جبران امتیازات عقب افتاده حریف را غافلگیر کردند و با اختلاف ۵ امتیاز پیروز میدان شدند.

شروع طوفانی ست دوم

بلند قامتان پارس آباد شروعی طوفانی داشتند کسب نخستین امتیاز کافی بود تا طبل پیروزی از همین اول نواخته شود. دریافت عالی بازیکنان و عملکرد بی نقص روی تور والیبالست های پارس آباد کار را برای بیله سواری ها مشکل کرده بود و در این ست عملکرد بازیکنان روی تور و اسپک های پرقدرت بازیکنان ، این ست را با نتیجه ۲۵بر۱۶ به نفع خود پایان دهد.

ست سوم ،ست سرنوشت ساز

در این ست نیز مثل ست دوم پازیکنان پارس آباد اجازه خود نمایی به بازیکنان بیله سوار را ندادند سرویس های پرشی موجی و پاس های کوتاه روی تور و اجرای تاکتیک های متنوع از سوی بازیکنان پارس آباد بازی را یطرفه کرده بودودراین ست نیز با امتیاز ۲۵بر۱۶ پیروز و مقتدرانه به فینال صعود کردند.

تقابل دو رئیس اداره

یکی از جالب ترین نکات و حواشی این بازی تقابل دو رئیس اداره در کنار زمین بود که عکس العمل های متفاوتی داشتند انور موسی زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد و علیرضا محبی رئیس ورزش و جوانان بیله سوار هر دو ابتدای بازی بصورت رسمی در کنار یکدیگر نشسته بودند اما هیجان بازی این دو را مجبور به نزدیک شدن به کادر فنی و تشویق بازیکنان تیم خود شدند. تلاش می کردندنشان بدهند باهم هستند و هیچ تفاوتی برایشان ندارد اما جریان بازی جوری بود که هیجان و استرس ،آنها را عملا درمقابل هم قرار داده بود.

والیبال۱

والیبال۲

والیبال۳

والیبال۵

والیبال۶

والیبال۴