قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژوئن 14th, 2016 | 18:39 ب.ظ| كد خبر: 3470
هشدار مقام معظم رهبری: اگر برجام را پاره کردند ما آن را آتش می‌زنیم
هشدار مقام معظم رهبری: اگر برجام را پاره کردند ما آن را آتش می‌زنیم موافقان و مخالفان برجام هر دو مبالغه می‌کنند/ نکاتی که می‌گویم مطلقاً مربوط به برادرانی که زحمت کشیده‌اند نیست بلکه به طرف مقابل است
به مناسبت ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان، کارگزاران و جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف کشوری و لشکری، عصر امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
به گزارشمغان رسا  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، این دیدار با تلاوت کلام‌الله مجید و سخنرانی و ارائه‌ی گزارش توسط  روحانی رئیس جمهوری آغاز شد.
مهمترین بخش های سخنرانی مقام معظم رهبری به این شرح است:
– اگر آنها برجام را پاره کردند ما آن را آتش می‌زنیم
– ما برجام را نقض نمی‌کنیم لکن اگر طرف مقابل نقض کند که الان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا دارند تهدید می‌کنند که برجام را پاره می‌کنیم؛ اگر آنها برجام را پاره کردند ما آن را آتش می‌زنیم
 – موافقان و مخالفان برجام هر دو مبالغه می‌کنند
– نکاتی که می‌گویم مطلقاً مربوط به برادرانی که زحمت کشیده‌اند نیست بلکه به طرف مقابل است
– برجام یک خلل و فرجی دارد که موجب سوءاستفاده‌ی دشمن شده است
رهبری:
 – در برجام طرف مقابل وظیفه‌اش رفع تحریم‌ها بوده که برطرف نکرده
–  مسئله‌ی بانک‌ها حل نشده/ مسئله‌ی بیمه‌ی نفتکش‌ها در سطح محدودی انجام می‌شود/ پول‌های نفت و پول‌هایی که در دیگر کشورها داریم به ما داده نمی‌شود.
–  آمریکایی‌ها بخش مهمی از تعهداتشان را انجام ندادند اما ما پیش‌پرداخت‌ها را انجام داده‌ایم و غنی‌سازی ۲۰ درصد و فردو و اراک را تعطیل کردیم.
این تصور غلطی است که با آمریکا می‌توانیم کنار بیاییم؛ این درست نیست؛ نمی‌توانیم بر توهم تکیه کنیم/ بحث بر اصل موجودیت جمهوری اسلامی است و با مذاکره حل نمی‌شود
 بعضی خیال می‌کنند که دشمنی‌ها به‌خاطر ستیزه‌گری ما با آمریکا است. جمهوری اسلامی با فرانسه چه کرده؟ چرا فرانسه در مذاکرات هسته‌ای نقش پلیس بد را اجرا کرد و چرا کشورهای هلند و کانادا دشمنی می‌کنند؟
۱۶۵۴۷۹_۷۸۸
۴۸۴۱۳_۳۰۷

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...