قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 8th, 2016 | 13:04 ب.ظ| كد خبر: 3841
هشدار امام جمعه اردبیل به دولتمردان:
مصوبه حذف گمرک اصلاندوز ابطال نشود، دست به اقداماتی می‌ زنم که به صلاح دولت نیست
مصوبه حذف گمرک اصلاندوز ابطال نشود، دست به اقداماتی می‌ زنم که به صلاح دولت نیست امام جمعه اردبیل در خصوص حذف گمرک اصلاندوز گفت: اگر دولت این مصوبه را پس نگیرد، اینجانب به خاطر حقوق اهالی استان مجبور به اقداماتی می‌شوم که به صلاح دولت نیست.

به گزارش مغان رسا به نقل از فارس،  آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل از تماس خود با رئیس مجلس دکتر لاریجانی در مورد منطقه آزاد اردبیل خبر داد.

وی اظهار کرد: از ریاست مجلس خواستیم با عنایت ویژه در تصویب این لایحه اهالی استان را قرین منت کنند.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: همچنین در این تماس قرار بر این شد که ریاست مجلس با تماس با ریاست صدا و سیمای کشور از ایشان بخواهند که در آستانه رأی‌گیری برای مناطق آزاد، از پخش هرگونه تحلیل اقتصادی که نظر منفی به مناطق آزاد دارد، خودداری کنند.

عاملی از تماس خود با بزرگترین مخالف مناطق آزاد در مجلس که تأثیر فوق‌العاده‌ای بر روی آرای نمایندگان دارد، خبر داد و این تماس را بسیار مفید دانست.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اخراج گمرک مصوب راکد اصلاندوز از تصویب توسط دولت که با عجله تمام صورت گرفته به خاطر راه‌اندازی گمرک قلی‌بیگلو در پنج کیلومتری اصلاندوز در منطقه آذربایجان شرقی است چون قانوناً با مصوب ماندن گمرک اصلاندوز آنها نمی‌توانند گمرک قلی‌بیگلو را احداث و راهی به آسیای میانه و قفقاز باز کنند.

وی این کار هیأت دولت را خطای بزرگ و موجب ناراضی شدن اهالی استان از دولت دانست و از مدیریت ارشد استان و نمایندگان خواست با تمام توان از این ابطال جلوگیری کنند.

عاملی در این زمینه با قاطعیت تمام اعلام کرد: اگر دولت این مصوبه را پس نگیرد، اینجانب به خاطر حقوق اهالی استان مجبور به اقداماتی می‌شوم که به صلاح دولت نیست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل افزود: اگر گمرک قلی‌بیگلو راه‌اندازی شود تا ابد اجازه احداث گمرک به اصلاندوز داده نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها از اجتماع بزرگ ۱۵ هزار نفری اهالی اهل سنت عنبران در قبرستان عنبران که از تمام شهرهای ایران در روز عید فطر در آن جا حاضر می‌شوند، تجلیل کرد.

عاملی بیان کرد: این اجتماع با سفره احسان و قرائت دعا، قرآن و سوره یاسین بر مزار اموات برگزار می‌شود و دست رد بسیار مهمی بر اندیشه وهابیت است و شایسته است که نه تنها صدا و سیمای استان بلکه شبکه‌های ملی با اهتمام فراوان این اجتماع ارزشمند را پوشش دهد.

خطیب جمعه اردبیل به اهانت‌های وقیحانه سه نماینده مجلس آذربایجان به ملت، کشور، دین و رهبریت معظم ایران اسلامی اشاره کرد و در تحلیل این کفران نعمت بزرگ و جواب به آن به طور مبسوط صحبت کرد.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...