قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: مارس 11th, 2016 | 15:48 ب.ظ| كد خبر: 2358
مسئولان اصل خدمت‌رسانی به محرومان را فراموش نکنند
مسئولان اصل خدمت‌رسانی به محرومان را فراموش نکنند امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: مسئولان با نگاه عادلانه به توسعه همه مناطق، خدمت بی‌منت و خالصانه را فراموش نکنن

به گزارش مغان رسا، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار کرد: سفر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار به شهرستان پارس‌آباد و اصلاندوز در حقیقت همت مسئولان استان در نگاه متوازن به توسعه همه مناطق است که در این راستا شهرستان پارس‌آباد و ساکنان مناطق شهری و روستایی باید به برکت حضور دولت‌مردان از رفاه و آسایش بیشتر بهره‌مند شوند.

وی تاکید اخیر مقام معظم رهبری را در تحقق اقتصاد مقاومتی و بها دادن به رفع آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی را یادآور شد و تصریح کرد: مشکلات اقتصادی که امروز ملت ایران با آن گریبان‌گیر هستند، مشکلاتی از جنس داخلی است که باید با یک نگاه معقول و منطقی در رفع آنها تلاش کنیم.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با یادآوری اینکه در حل این مشکلات مشارکت خود خانواده‌ها نیز باید مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد، گفت: اگر بخواهیم به صورت ریشه‌ای مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنیم باید آسیب‌ها و دغدغه‌های داخلی را به هر شکل ممکن برطرف کنیم.

رشادی ضرورت قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران را در همه عرصه‌ها یادآور شد و افزود: این قدرت‌نمایی دشمنان را به معنای واقعی به وحشت انداخته است.

وی با اشاره به هیاهوهای غرب در باب پیشرفت‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران امروز به حدی است که اسباب وحشت و دلهره دشمن را به وجود آورده است.

رشادی به روزهای پایانی سال و ضرورت توجه به تأمین معاش خانواده‌های محروم و دستگیری از فقرا و نیازمندان را یادآور شد و اضافه کرد: در این ایام عید باید اصل کار و هدف‌مان را غم‌گساری از دردها و ناراحتی‌های هم بدانیم و سعی کنیم تا مشکلات و دلواپسی‌های دیگران را در حد وسع و توان‌مان برطرف کنیم.

وی فلسفه برپایی عید را فلسفه ایجاد شور و نشاط، توجه به اصل صله ارحام و نزدیکی قلب‌ها به یکدیگر توصیف کرد و ادامه داد: در این زمینه همه باید با احساس مسئولیت ورود پیدا کنند.

خطیب جمعه پارس‌آباد به نزدیکی ایام شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت:‌ در این ایام فرصت مناسبی است تا سیره و سلوک فاطمی بیشتر تبیین شده و روشن‌گری شود.

رشادی افزود: اگر بتوانیم خصلت‌های نیکو و شایستگی‌های دردانه نبی مکرم اسلام (ص) و حقیقت مجسم خلقت را درک کنیم، در آن صورت سعی می‌کنیم با ساده‌زیستی، دور بودن از آرایش‌های ظاهری، معنوی و عزتمندانه زندگی کنیم.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...