قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 18th, 2015 | 12:46 ب.ظ| كد خبر: 798
امام جمعه موقت : حجت الاسلام اسدی
مسئله PMD به تاریخ پیوست و این پیروزی بزرگی است+تصاویر
مسئله PMD به تاریخ پیوست و این پیروزی بزرگی است+تصاویر امام جمعه موقت با توجه بسته شدن PMD گفت :صدور قطعنامه شورای حکام مبنی بر تایید صلح آمیز بودن هسته ای ایران است .

به گزارش مغان رسا؛حجت‌الاسلام اسدی امام جمعه موقت ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، با اشاره به ۲۷ آذر ماه مصادف با شهادت دکتر مفتح درسال ۱۳۵۸ و گفت: مرحوم شهید دکتر مفتح بنیانگذار وحدت حوزه و دانشگاه بود که خدمات زیادی برای این نظام و انقلاب داشتند.

امام جمعه موقت پارس آباد بیان کرد: در خصوص معضلات طلاق در شهر خصوصا در بین جوانان تاکید کرد نیاز به چاره اندیشی مسئولان می باشدو از مسئولین خواست برنامه مدونی برای کاهش طلاق و افزایش ازدواج داشته باشند .

امام جمعه موقت با توجه بسته شدن PMD افزود :صدور قطعنامه شورای حکام مبنی بر تایید صلح آمیز بودن هسته ای ایران است و این موفقیت بزرگی است و ۱۲ سال شبانه روز ایران را تهدید کردند و از هیچ اقدامی علیه ایران دریغ نکردند که از وزیر امور خارجه و هیئت همراه قدردانی نمودندو تاکید کردند که روز سه شنبه مسئله PMD به تاریخ پیوست.

حجت الاسلام اسدی در بخشی از سخان خود افزود : شروع ثبت نام مجلس خبرگان رهبری از روز پنج شنبه و شروع مجلس شورای اسلامی از روز شنبه مورخ ۲۸آذرماه گفت :کاندیداهای محترم سعی کنند از قانون فراتر نروند.

وی در ادامه با بیان اینکه کشتار شیعیان به دست ارتش نیجریه که قلب شیعیان جهان را جریحه دار کرده است افزود: در شهر زاریا حسینه ای ساخته اند به نام بقیه الله که حین برگزاری مراسم حلول ماه ربیع که متاسفانه با تحریک آمریکا و کشورهای عربی شیعیان را قتل عام کردند و به خاک و خون کشیدند.

خطیب نماز جمعه این هفته گفت :آخرین خبر از کشته شدن ۸۰۰ الی ۱۰۰۰ نفرمجروح شدن رهبر شیعیان نیجریه به نام زاکزاکی و شهادت ۲ نفر از محافظان ،حاکی از جنایت هولناک ای است که باید دولت غربی خود را به اصطلاح مدافع حقوق بشر می دانند باید واکنش نشان  و عاملین این وحشیگری را به سزای اعمال شان برسانند.

در پایان بعد از بجای آوردند فریضه نماز جمعه، مردم شهرستان پارس آباد با راهپیمایی تا میدان امام حسین (ع) اتفاقات اخیر در نارداران و نیجریه را محکوم کردند.

نماز جمعه ۱

نماز ۲

نماز۴

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...