قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژانویه 22nd, 2016 | 16:50 ب.ظ| كد خبر: 1668
امام جمعه موقت پارس‌آباد:
مراقب نفوذ دشمنان در برابربرجام باشیم
مراقب نفوذ دشمنان در برابربرجام باشیم امام جمعه موقت پارس‌آباد گفت: مراقب نفوذ دشمنان در برجام باشیم.

به گزارش  مغان رسا ، حجت‌الاسلام صالح اسدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار کرد: اجرای برجام هر چند یک موفقیت نظام اسلامی ما در برابر همه شیطنت‌های بیگانگان محسوب می‌شود اما در اجرای آن باید مراقب فتنه‌های دشمنان و شیاطین باشیم تا حاکمیت نظام اسلامی و ارکان آن در بخش‌های مختلف مورد خدشه قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه در عملیاتی شدن برجام تدبیری حکیمانه و هوشمندی واقعی نیاز است تا تعهدات طرفین اجرایی و عملیاتی شود گفت: در کنار رفع تحریم‌ها باید به تقویت تولید ملی و اجرای اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار گیرد که رهبر معظم انقلاب بارها به آن تاکید کردند.

امام جمعه موقت پارس‌آباد، فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری را در جمع دست‌اندرکاران انتخابات یادآور شد و گفت: این سخنرانی نشان می‌دهد که در صحنه انتخابات پیش‌رو باید شایستگان و افرادی که پایبند به ارکان نظام اسلامی هستند وارد حساس‌ترین جایگاه قانون‌گذاری شوند.

اسدی از اهالی منطقه خواست تا در انتخاب داوطلبان برای رای دادن ویژگی‌ها و صلاحیت حرفه‌ای، تخصصی عمومی آنها را در نظر بگیرند و به افرادی رای بدهند که دلسوز نظام و مردم هستند.

خطیب جمعه موقت پارس‌آباد افزود: در انتخابات هفت اسفند آنچه که مهم و حیاتی به نظر می‌رسد موضوع حضور آگاهانه و مشارکت بالای مردم است که می‌تواند  این حضور دشمنان را به ناامیدی بکشاند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسدی در پایان سخنان خود صحنه انتخابات را صحنه وفاق ملی و دوری از هرگونه خصومت و کینه‌توزی و عداوت اعلام کرد و یادآور شد: کاندیداها مراقب باشند تا با احترام به نظر شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌ها هرگز وارد میدان تخریب همدیگر نشوند.

منبع: خبرگزاری فارس

 

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...